کد خبر 23955
۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
قیمت خودرو باید آزاد شود

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو بر آزاد سازی قیمت خودرو تاکید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو بر آزاد سازی قیمت خودرو تاکید کرد. محمد رضا نجفی منش، عضو اتحادیه قطعه سازان خودرو در گفت‌وگو با ایلنا با انتقاد از وضعیت نرخ گذاری خودرو اظهار داشت: در شرایطی که مردم انتظار کاهش قیمت‌ها را داشتند واقعیت بازار نشان داد که نه تنها نرخ خودرو سیر نزولی به خود نگرفت، بلکه حتی احتمال افزایش نرخ‌ها در این حوزه نیز بوجود آمد. وی افزود: زمانیکه تقاضای خرید محصولی در بازار از میزان تولید آن پیشی گیرد به طور حتم قیمت آن افزایش خواهد یافت و همین اتفاق برای خودرو نیز رخ داد. نجفی منش گفت: در قیمت گذاری خودرو هیچ نهادی نباید دخالت کند نه شورای رقابت نه اصل ۹۰ و نه سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، در غیر این صورت با همین مشکلاتی که تاکنون مواجه بودیم باید دست به گریبان باشیم. وی افزود: درست‌ترین راه حل در خصوص قیمت گذاری‌ها آزاد سازی قیمت هاست که می‌تواند راه گشایی در این عرصه باشد. نجفی منش در خاتمه افزود: توصیه می‌کنم مردم در شرایط کنونی برای خرید خودرو با تامل بیشتری به معامله بپردازند.
کد خبر 23955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عزیزی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    3 0
    هیچ کس دخالت نکند تا خودروسازان حسابی مردم بدبخت را بچاپند! آقا خدایی به این اظهار نظرت یه کم فکر کن.واقعا متاسفم
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    6 0
    اقای سازنده قطعه قیمت خودرو زمانی آزاد می شود که تعرفه واردات خودرو کامل صفر شود و بازار رقابتی گردد در این صورت ایا کسی پیدا میشود خودروی شما را بخرد. لطفا روی هوا حرف نزن.
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    3 0
    باسلام واحترام،اگر خودروسازان و متصدیان امور صنعت خودرو کشور بخواهند وضعیت تولید وفروش خودرو رو با این حال وروز پیش ببرن وبه جای دوراندیشی وآینده نگری،منفعت طلبی و اجحاف به ملت و کشور رو در پیش بگیرن،اون وقت اتفاقا درست ترین راه آزادسازی قیمت خودرو نیست درست ترین راه تعطیلی خودروسازی فشل و هدرده وضایع کننده منابع مالی و فرصتهای پیشرفت صنعت خودرو و عدم تولید محصولاتی است که نه ارزش افزوده لازم رو برای تولید دارن ونه حافظ جان سرنشینانشون هستن و هم هوا رو در حد مرگ آلوده می کنن و هم باعث غبن خریدارانشون می شن و هم باید سالیان پیش از خط تولید خارج میشدن و هم باعث لطمه و عقب گرد صنعت و سرمایه مملکت هستن و هم ...وهم ...!
  • مجتبی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    1 0
    خوذروسازی ایران یک صنعت پیچ سفت کنی بیشتر نیست که در سایه حمایت های تمام قد دولتی کاملا لوس شده و توقعاتش شدیدا بالا رفته! در آذربایجان شرقی با آزاد شدن واردات خودرو همه خودروهای روز دنیا را به تولیدات بی کیفیت داخلی ترجیح می دهند. این عاقبت خودروسازان داخلی خواهد بود