کد خبر 24264
۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کدام خودرو کارکرده بهتر است؟ +جدول

پرشین خودرو: اگر قصد خرید یک خودرو سدان کارکرده دارید مطلب زیر را بخوانید.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این مطلب مقایسه ای بین خودروهای ورنا، سراتو، سوناتا، آزرا، لکسوس و بنز ایی 350 انجام شده است.







ورنا ( Verna 1.6 )

ورنا همان اکسنت کره ای است. بیایید قبول کنیم که واقعا طراحی بدنه و داخل اتاق آن ساده و بی حال است. اما برای یک رانندگی روزمره درون شهری کاملا اقتصادی و بی سر و صداست. قطعات یدکی آن دوام نسبتا بالایی دارند. ورنا در دو مدل دنده ای و اتوماتیک توسط گروه خودروسازی راین تولید شده که این خودروساز فعلا مشغول ساخت محصولات جدید از کشور چین است.


 







کیا سراتو 2008

اولین نسل از كیا سراتو كه با نام​های همچون كیا اسپكترا (Spectra) و فورته (Forte) در كشورهای مختلف عرضه می شود برمی گردد به سال 2000 كه در گروه خودروهای خانوادگی كوچك (Small Family car) قرار می گیرد. سراتو خودروییست با طراحی كاملا محافظه كارانه و ساده كه به مرور زمان باعث خستگی و یكنواختی می گردد. از این نسل سراتو تعداد محدودی وارد کشور شد و اکثر دوستداران آن افراد میانسال هستند. پس اگر به فکر خرید نمونه کارکرده آن هستید،​با خیال راحت خرید کنید، سراتو سالم کم یاب نیست.


 







سوناتا ( Sonata 2.4 2010 )

به گزارش تخت گاز، سوناتا در راحتی نمره ی ضعیفی نمی گیرد ولی در حقیقت نسبت به سایر رقبای هم کلاس خود ضعیف تر است.سیستم تعلیق خودرو عملکرد مطلوبی در دست اندازهای تهران ندارد و صندلی های خودرو برای سفرهای طولانی می تواند خسته کننده باشد. کیفیت قطعات داخلی هرچند نسبت به مدل 2006 اندکی بهتر شده و از تریم های بهتری بهره می برد، اما در کل به سرنشین این حس را القا می کند که انگار سوار یک خودروی ارزان قیمت شده است.


 

 





Azera 2011

با نگاهی به آزرای فیس لیفت شده در می یابیم که از نماهای اصلی داخل خودرو تا دکمه های کوچک داخل کابین با ظرافت و وسواس طراحی شده و برای زیباتر به نظر رسیدن داخل خودرو از موادی چون چوب و استیل براق استفاده شده است.فضای پا هم برای سرنشینان جلو و هم سرنشینان عقب مناسب است. در مجموع نسبت به مدل قبلی آزرا بهینه تر شده و مصرف سوخت اندکی کاهش یافته است. البته توان موتور چند اسبی افزایش یافته که خیلی پیشرفت چشمگیری به حساب نمی آید! راستی حواستان باشد که آزرا نسبت به سایر محصولات هیوندای زودتر مستهلک می​شود، پس به سرویس های ادواری آن دقت ویژه ای داشته باشید تا خرج روی دستتان نگذارد.


 







لکسوس ( ES 350 ) 

لکسوس ES یک سدان بزرگ است که سعی کرده خریداران با هر سلیقهای را به سوی خود جلب کند. آپشنهای قابل انتخاب برای آن بسیار زیاد است. لکسوس ES انتظارهای مشتریان لکسوس را به خوبی درک کرده و در پاسخ به این انتظارها یک سدان بسیار نرم و راحت و بی صدا روانه بازار کرده است. سیستم تعلیق خودرو در جذب ناهمواری های جاده به خوبی عمل میکند. همچنین در مسیرهای طولانی رانندگی لذت بخشی دارد.


 







بنز E 350

مرسدس بنز همواره تعریفی منحصر بفرد از استاندارد دارد. این موضوع را در E کلاس به وضوح می بینید. کلاس E از راحتی بسیار خوبی برخوردار است. تلاش مرسدس برای تولید یک خودروی اسپرت با سایز متوسط نبوده، بلکه هدف آنها تولید خودرویی نرم و راحت بوده است. بنابراین، سواری این خودرودر جاده و خیابان های سطح شهر بسیار عالی است. این خودرو در مقابلCLS مرسدس کمی جمع و جور به نظر می رسد و همین جمع و جور بودن آن در مقابل فضای بزرگش آن را بسیار پر کاربرد ساخته است. این خودرو از فضای بزرگ صندوق عقب و فضای بسیار مناسب برای سرنشینان جلو و عقب خودرو برخوردار است در حدی که شما می توانید به راحتی در آن زندگی کنید! مدتی کوتاه این کلاس از بنز با رده ای ویژه از آپشن ها در ایران مونتاژ می شد، بنابراین هنگام خرید مدل های کارکرده ، این سوال مطرح می شود که مونتاژ داخل است یا وارداتی؟
کد خبر 24264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    لکسوسes از لحاظ نرمی و راحتی در رد کردن ناهمواری و دست اندازهای خیابانهای شهر چطوره؟چون ماشاالله ما تو خیابونامون چیزی که زیاد داریم دست اندازه این خیلی مهمه نسبت به اپشنهای دیگه