کد خبر 24496
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
افزایش 10 درصدی تردد در جاده ها

پرشین خودرو: ‌کل تردد ثبت شده طی 24 ساعت گذشته، نسبت به روز قبل از آن، 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد ضمن آنکه سهم وسایل نقلیه سنگین طی همین مدت در تردد محورهای ارتباطی کشور، 19 درصد بوده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، اطلاعات گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط ‌در حال حاضر‌ به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
‌کل تردد ثبت شده طی 24 ساعت گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 883 ترددشمار در محورهای مواصلاتی کشور، تعداد 7 میلیون و 45 هزار و 98 دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن، 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سهم وسایل نقلیه سنگین طی 24 ساعت گذشته در تردد محورهای ارتباطی کشور، 19 درصد بوده است.
ساعات اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 6 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.
بیشترین تردد طی 24 ساعته گذشته در محورهای ‌آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج – تهران، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه قم ـ تهران و جاده مخصوص تهران ـ کرج بوده است.

محورهای مسدود تا اطلاع بعدی‌ به دلیل رویدادهای غیرمترقبه
محور شهداد ـ نهبندان و بالعکس، در استان کرمان، به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی، تا اطلاع ثانوی، مسدود است.

محورهای موقتاً مسدود به دلیل رویدادهای غیرمترقبه‌
محور ایرانشهر _ زابلی و بالعکس واقع در استان سیستان و بلوچستان، به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی،‌ موقتاً مسدود اعلام می‌شود.
محور دلگان به ذهکلوت و بالعکس، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان،‌ به دلیل طغیان رودخانه، موقتاً مسدود اعلام می‌شود.
محور بزمان به دلگان و بالعکس، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، به دلیل طغیان رودخانه، موقتاً مسدود اعلام می‌شود.
به گزارش فارس، محور بهادرآباد به ایرانشهر و بالعکس واقع در جنوب استان کرمان، حدفاصل کیلومتر 120 ‌منطقه میان درآن، به دلیل طغیان رودخانه، موقتاً مسدود اعلام می‌شود؛ امکان تردد از بهادرآباد تا حوالی کیلومتر 120 و از ایرانشهر تا حوالی کیلومتر 60 وجود دارد‌.

ممنوعیت‌های تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
محور ایلام ـ صالح‌آباد واقع در استان ایلام، حدفاصل کیلومتر 1 الی 2 به دلیل عملیات انفجار و تخلیه مصالح، در روز دوشنبه مورخ 21/5/92 از ساعت 30/13 الی 30/16 ‌‌مسدود بوده و در مدت انسداد، تردد وسایل نقلیه از طریق جاده قدیم ایلام ـ صالح‌آباد انجام خواهد شد.
آزادراه کرج ـ تهران، واقع در استان‌های البرز و تهران، از پل فردیس تا وردآورد به دلیل احداث پل روگذر، شنبه تا سه‌شنبه، تا 25/5/92 ‌از ساعت 23 لغایت 30/4 روز بعد، مسدود و در این مدت، محور جایگزین، جاده‌های قدیم یا مخصوص کرج، توصیه می‌شود؛ همچنین، تا مورخ یادشده، آزادراه تهران ـ کرج، از ساعت 7:30 الی 16:00 ‌فقط در یک مسیر 700 متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کنارگذر احداثی، برقرار خواهد شد.
جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، واقع در استان‌های سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض مسیر، تا 31/5/92 مسدود و محور جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین، محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام‌ رضا (ع) به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.
کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 31/5/92 ‌روزهای زوج، از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهد بود.
آزادراه ارومیه – تبریز، واقع در استان آذربایجان غربی، حد فاصل کیلومتر 24 تا 35‌ از 16/1 لغایت 15/12/92، به دلیل عملیات اجرایی روکش آسفالت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
محور اصفهان – میمه - دلیجان واقع در استان اصفهان، حد فاصل کیلومتر 40 تا 50 ‌از 1/5/92 لغایت 1/6/92، به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد از طریق یک باند به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.
کمربندی شمالی نجف‌آباد به سمت تیران واقع در استان اصفهان، از 30/4 لغایت 20/6/92، به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد از طریق یک باند به‌صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.

کد خبر 24496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha