قیمت‌گذاری خودرو را از شورای رقابت پس می‌گیرم

پرشین خودرو: محمدرضا نعمت زاده، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در گفتگویی اعلام کرده که قیمت‌گذاری خودرو را از شورای رقابت پس می‌گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نعمت زاده گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت حسن روحانی است. وی که سابقه وزارت صنایع دولت هاشمی را هم در کارنامه اجرایی خود دارد، در دولت خاتمی وارد صنعت نفت و پتروشیمی شد و اکنون بار دیگر به شرط رای اعتماد مجلس بار دیگر سکان بخش صنعت و معدن به اضافه تجارت کشور را بر عهده می گیرد. محمدرضا نعمت زاده از پس گرفتن قیمت گذاری خودرو از شورای رقابت، بازگشت گشایش ال سی به رول گذشته ۱۰ درصد و ادامه ۱۰ اولویت ارزی خبر داد و از ادغام صنعت و تجارت حمایت کرد. وی درباره اینکه چرا حسن روحانی کلید صنعت را به وی داده است، پاسخ داد و با تاکید بر اینکه رکود مهمترین مشکل فعلی صنعت است، راه حل هایی برای حل مشکل کمبود نقدینگی و موانع ارزی صنعت ارائه کرد. نعمت زاده از بازگشت روال گشایش اعتبار صنایع به گذشته با 10 درصد منابع و لغو مصوبه گشایش اعتبار 130 درصد خبر داد و درباره هماهنگی تیم اقتصادی دولت یازدهم به ویژه وزرای اقتصاد، صنعت و رئیس کل بانک مرکزی، گفت که بانک مرکزی نباید تحت امر دولت باشد البته نباید خودمختار هم عمل کند. نعمت‌زاده از ادغام وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت کرد و با تاکید بر ادامه اولویت بندی ارزی 10 گروه کالایی، از قیمت گذاری دولتی خودرو انتقاد و با اعلام اینکه صنعت خودروی کشور انحصاری نیست، تصریح کرد که قیمت گذاری خودرو را از شورای رقابت پس می گیرد و مسئولیت آن را به سازمان حمایت برمی گرداند.
کد خبر 24518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نورالدین محقق ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    0 9
    با عرض ارادت قطعا ایشان با تزریق پول، حمایت از مدیران خدوم خودروسازی که همگی کارآمد میباشند قادر خواهند بود که وضعیت خودروسازی را بهینه نمایند ،لذا اگر آرامش حفظ و مانند شرکت ا.خ. که قبل از به روی کار آمدن ایشان صداقت همیشگی خود را به مردم عزیز و ایشان نشان داده است و تولید را افزایش داده است، همگی بالاخص مردم کمک نمایند و محصولات ساخت داخل را خریداری نمایند همگی از این بحران خارج خواهیم شد.ممنون
  • حسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    8 0
    بله دیگه خرشون از پل گذشت. همه وعده وعیدهای کاهش قیمت خودرو مثل همیشه شعارهای انتخاباتی بود. همیشه پرچم خودروسازها بالاست.خدا هرچه زودتر .... رو به ما مردم بدبخت نشون بده.الهی آمین
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    9 0
    وای به حال مردم اگر قیمت گذاری خودرو آزاد شود و بدست اربابان و مافیای ایرنخودرو و سایپا بیافتد
  • رضاس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    8 0
    جناب مهندس مواظب باشین گول خودروسازان محترم ومحبوب ومردمی رو نخورین!!!
  • تحویل اسفند ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    8 0
    امیدوارم آقای نعمت زاده حق پایمال شده ما ثبت نامی های آبان پارسال، خصوصا تحویل اسفندی های بدبخت را از این خودروسازها بگیرد تا کمی دید بد مردم نسبت به این صنعت مافیایی از بین برود. الان پنج ماه که از تاریخ تحویل خودرو من میگذره، ولی هنوز خبری ازخودرو نیست!
  • پيش خريد تندر90 با تاريخ تحويل فروردين1392 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    8 1
    جناب آقاي نعمت زاده سلام قيمت گذاري را از شوراي رقابت پس بگيريد و يا نگيريد به حال مصرف كننده فرقي نمي كند: بنده تندر90 در آبان ماه1391 و تاريخ تحويل فروردين1392 پيش خريد نموده و در حد 71درصد قيمت نيز پرداخت نموده ام و تا اين لحظه نه از قيمت گذاري خبري است و نه هيچ. پرشين خودرو عزيز به خدا قسم اين مطالب را به گوش مسئولين برسانيد.
  • سرابی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 0
    خدا به مصرف کنندگان رحم کنه فقط
  • جواد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    4 0
    بیچاره مصرف کننده
  • پيش خريد تندر90 با تحويل فروردين1392 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    5 0
    تندر90 با تاريخ تحويل فروردين1392 ثبت نام و حدود 15ميليون تومان معادل 71درصد كل قيمت خودرو را پرداخت نموده ام و هر روز ا ز ايران خودرو تماس مي گيرند كه بياييد خودروي خود را تبديل كنيد. به ما چه ربطي دارد كه اين خودروسازان زيادي خواه قيمت ندارند ......... به خدا تكليف ما را مشخص كنيد.