خودروسازان باید خصوصی شوند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با اشاره به اینکه اگر قرار است اتفاقی در بخش خصوصی رخ دهد باید در جهت خصوصی سازی باشد گفت: اعتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت بر این است که خوردوسازان کشور هر چه زودتر خصوصی شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بهروز نعمتی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از وزیر صنعت، معدن و تجارت داریم اعتقاد ما بر این است که وی می تواند با توجه به تجربه ای که در حوزه صنعت دارد تحولاتی در این بخش ایجاد کند. نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است اتفاقی در بخش خصوصی رخ دهد باید در جهت خصوصی سازی باشد و اعتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر این است که خودروسازان کشور خصوصی شوند که این موضوع، اتفاق میمونی برای صنعت خودروسازی است. وی ادامه داد: اتفاقاتی که در مرحله بعد در صنعت خودروسازی کشور باید رخ دهد تحول در مجموعه قطعه سازی ها خواهد بود و در این راستا به گونه ای باید حرکت کنیم که از قطعه ساز حمایت شود که در سایه این اتفاق بزرگ مجموعه های دیگر این صنعت راه اندازی می شود. به گزارش خانه ملت، نعمتی با اشاره به قیمت گذاری خودرو و سیاست نعمت زاده در این خصوص گفت: اگر قرار است خودرو قیمت گذاری شود مجموعه های اثر بخش قیمت گذاری باید وارد این موضوع شوند نه مجموعه های سیاست گذار. این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ورود شورای رقابت به موضوع قیمت گذاری قطعا به نفع کشور نیست، گفت: با توجه به دخالت هایی که در این مدت شورای رقابت در امر قمیت گذاری داشته است متاسفانه خسارات غیر قابل جبرانی در این خصوص مشاهده کرده ایم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاظرنشان کرد: استراتژی وزیر صنعت نیز در قیمت گذاری خودرو همین خواهد بود.
کد خبر 24717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    1 1
    طبق گفته دکتر روحانی دیگه خواب بالابردن قیمتها رو باید ببینید - من شنیدم دکتر روحانی گفته خودروسازها انقدر قیمتها رو بالا بردند که تا 10 سال اینده نیازی به افزایش قیمت ندارند و قول داده با تثبیت نرخ ارز بزودی یک کارگروه قیمتها رو مشخص کنه که قطعا کمتر از قیمتهای فعلی خواهد بود پس مردم همچنان به نخریدن ادامه بدید ما پیروزیم و خبر خوشحالی که در چند روز اینده مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برکنار میشند - صحبت از حضور مدیر سابق ایران خودرو هم هست که خیلی خوشحال کننده خواهد بود چون بهترین دوران خودروسازی در زمان ایشان هست