کد خبر 24905
۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
خبرهای خوش خودرویی در راه است؟

پرشین خودرو: مشاور انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده مردم شاهد اخبار خوشی از صنعت خودرو خواهند بود، گفت: هنوز تصمیم نهایی از سوی وزارتخانه برای صنعت خودرو اتخاذ نشده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، داود میرخانی رشتی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی صنعت خودرو با خبرهای خوشی برای رفع مشکلات خود روبه رو خواهد شد، اظهار داشت: حضور نعمت زاده در وزارت صنعت، معدن و تجارت نوید بخش اقدامات مؤثری برای ساماندهی صنعت خودرو است به نحوی که از همان روزهای نخست مسئولیت ایشان در این وزارتخانه شاخص سهام شرکت‌های خودروسازی با تحولات مثبتی مواجه شده است. وی ضمن تأکید براینکه هنوز تصمیم نهایی از سوی وزارتخانه برای موضوعات مربوط به صنعت خودرو اتخاذ نشده است، افزود: مقرر است در سلسه جلسات متعدد خودروسازان با وزارت صنعت تدابیر مناسبی برای رفع مشکل نقدینگی شرکت‌های خودروسازی لحاظ گردد. مشاور انجمن خودرو سازان اضافه کرد: در حال حاضر شرکت های خودروسازی برای تأمین نقدینگی خود با پیش فروش محصولات و مزایده تعدادی از شرکت های زیر مجموعه نیاز مقطعی خود را رفع می کنند. به اعتقاد میرخانی رشتی، هنوز تعهد جدیدی از سوی خودروسازان برای افزایش حجم تولید به وزارتخانه اعلام نشده است به نحوی که منتظریم تا نتایج جلسات مشخص و تصمیم های کابردی برای این بخش لحاظ شود. به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده مردم شاهد اخبار خوشی از صنعت خودرو خواهند بود، گفت: در شرایط فعلی تولید شرکت‌های خودروسازی روند مثبتی را تجربه می‌کند و امیدواریم در آینده اعتماد به بازار خرید و فروش خودرو بازگردد و به پویایی سابق خود دست پیدا کند.
کد خبر 24905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثبت نامی تندر آبان 91 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    2 0
    آقا هرکی دستی در قلم داره یه متن آماده کنه تا ما پیش خریدیهای ال 90 در ابان 91 که دستمون به جائی بند نیست حداقل رئیس جمهور و شورای رقابت و هرجائی که بشه رو از وضع خاص و ویژه ای که دچارش شدیم مطلع کنیم. مثلا می تونیم متن رو کپی کنیم و شماره قراردادهامون رو اضافه کنیم و اسم بنویسیم و در حقیقت نوعی امضا کنیم تا همه بفهمن. به خدا این خودروسازهای ..... نمیذارن این وضعیت رو کسی بفهمه.لطفا...
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    2 0
    بابام همیشه میگفت خارجی ها چی میسازن ما چی میسازیم/ اونا فضاپیما میسازن ما هم بیل میسازیم دو بار که استفاده کردیم میشکنه/حالا ما کجاییم اونا کجا.....؟؟؟؟