طرح تكریم مشتریان وفادار ایران‌خودرو

پرشین خودرو: شركت ایساكو به مناسبت كسب رتبه یك خدمات پس از فروش، طرح تكریم مشتریان وفادار ایران خودرو را از دوم تا هفتم شهریورماه به اجرا گذاشته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، عباس اخوان فرد، معاون شبكه شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساكو) ضمن بیان این مطلب گفت: این طرح برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروی كشور و به صورت رایگان برای كلیه مشتریان ایران خودرو به اجرا گذاشته شده است. وی افزود: در این طرح اجرت عیب‌یابی با دستگاه، بازدید و تعویض فیلتر هوا، بازدید و تعویض فیلتر بنزین بر حسب كیلومتر، بازدید و تعویض فیلتر روغن و تعویض روغن و بازدید و تعویض شمع موتور رایگان است. همچنین فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن (در صورت تعویض روغن) و شمع موتور (در صورت احراز شرایط) رایگان ولی هزینه تعویض روغن برعهده مشتری است. عباس اخوان‌فرد درخصوص شرایط خودروهای مشمول طرح گفت: این طرح شامل خودروهایی است كه تاریخ تولید آن از دوم شهریور 1382 به بعد بوده و از ابتدای سال 91 تا كنون سرویس تعویض روغن خود را در یكی از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو انجام داده اند. وی افزود: دارا نبودن كارت طلایی یكی دیگر از شرایط استفاده از این طرح است. به این معنی كه مشتریان محترم از طریق كارت طلایی و سرویس ادواری اقدام به تعویض روغن نكرده باشند. اخوان فرد اظهار داشت: فهرست نمایندگی‌های منتخب اجرای این طرح، در سایت ایساكو به نشانی www.isaco.ir در دسترس مشتریان قرار گرفته است. سید علی جعفری مدیر عامل شركت امداد خودرو ایران نیز در این باره گفت: در دوره اجرای طرح تكریم مشتریان ایران‌خودرو، ‌طرح‌های ویژه‌ای از جمله اعمال تخفیف 30 درصدی به خریداران كارت طلایی توسط امداد خودروی ایران اجرا می شود. وی افزود: در بازه زمانی اجرای طرح تكریم خدمات ایاب و ذهاب برای كلیه امدادخواهان به صورت رایگان خواهد بود. جعفری گفت: شهروندان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت امدادخودرو ایران به نشانیwww.096440.ir و یا نزدیك‌ترین نمایندگی مجاز ایران خودرو مراجعه كنند. لازم به ذكر است شركت ایساكو با دارا بودن بیش از 800 نمایندگی در سطح كشور اقدام به اجرای طرح هایی با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان می كند. همچنین مركز تماس ایران خودرو با شماره 096440 به صورت شبانه روزی و رایگاه آماده دریافت پیام های مشتریان عزیز در زمینه خدمات پس از فروش ایران خودرو است.
کد خبر 24929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س.ع ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    2 1
    ........ این صنعت که وقتی میخواد خیرسرش یه خدمتی به مشتریاش بکنه هم انقدر شرایط می زاره که شامل کسی نمیشه .... تکریم ؟؟؟؟؟ تکریم کی ؟ جمش کنن برن با این وضعیت و دکون بازری که درست کردن.
  • مشتری وفادار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    2 1
    طرح تکریم بخوره توی سرتون یک دسته راهنمای سمند که دیگه وارداتی نیست 2ماهه که برای من نصب نشده هی نگید تولید ملی همش الکی است
  • یک مشتری وفادار دیگه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    6 0
    بجای گذاشتن طرح های الکی، پولهایی که بابت آپشن به زور از مشتریهای وفادار خریدار تندر اتوماتیک گرفتین و هیچ آپشنی رو خودروها نذاشتین رو پس بدین. حقمون رو بدین تکریم پیش کش
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 0
    دوستان خودتون رو ناراحت نکنید منظورشون تکریم از مشتریان تونسی بود . ..............