کد خبر 25009
۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
مورانو هیبریدی می شود+ تصویر

پرشین خودرو: خودروساز ژاپنی نیسان قصد دارد تا موتور هیبریدی شاسی بلند پت فیندر خود را با همان ترکیب به مدل های مورانو و روج نیز اضافه کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز ژاپنی نیسان قصد دارد تا موتور هیبریدی شاسی بلند پت فیندر خود را با همان ترکیب به مدل‌های مورانو و روج نیز اضافه کند.

2014-nissan-murano

به گزارش خودروسازی، کارلا بایلو نائب رئیس ارشد بخش تحقیق و توسعه بخش امریکای شمالی نیسان در این مورد اعلام کرده است که نسل بعدی مورانو و روج با موتورهای ترکیبی در چند سال آینده ارائه خواهد شد هر چند مدل اریجینال روج در سصال ۲۰۰۸ معرفی شد درست در همان سالی که آخرین نسل مورانو نیز عرضه شده است و به نظر می‌رسد که موعد برای عرضه نسل بعدی هر دو مدل فرا رسیده است.

گفتنی است که موتور هیبریدی پت فیندر دارای یک موتور سوپرشارژ ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی است که با هم قدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخاری را برای پت فیندر تدارک دیده اند و اگرچه متوسط مصرف سوخت این خودرو به صورت رسمی‌از سوی EPA  اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که متوسط مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۲۷ مایل در هر گالن در بزرگراه برای این خودرو تثبیت شده باشد.

کد خبر 25009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha