کد خبر 25248
۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
مدیر عامل اتوبوسرانی گروگان گرفته شد

پرشین خودرو: پیمان سنندجی مدیرعامل اتوبوسرانی شهر تهران گروگان گرفته شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، پیمان سنندجی رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و عظیمی مدیر اجرایی این شرکت توسط یک فرد اخراج‌شده از آن به گروگان گرفته شدند.
بر اساس این گزارش در حال حاضر این گروگان‌گیری در محل شرکت واحد اتوبوسرانی و دفتر مدیرعامل انجام شده است و یگان نیروی انتظامی در آنجا مستقر است.

سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران شخصا در محل حاضر شده و عملیات را به دست گرفته است. همچنین طبق آخرین اطلاعات به دست آمده گروگانگیری حوالی امروز ظهر اتفاق افتاده است.

حضور رئیس پلیس پیشگیری برای خاتمه‌دادن به گروگانگیری
دقایقی پیش سرهنگ خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای ایجاد آرامش و بازداری گروگانگیر از ادامه اقدام خود وارد ساختمان شرکت واحد اتوبوسرانی شد.
بنابر گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ فرد گروگانگیر، شخصی به نام "ب.س" بوده است که برای مدتی بعنوان راننده در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مشغول به کار بوده و بعد از آن در بخش تصادفات فعالیت کرده اما بعد از مدتی از کار خود اخراج شده است.
در حال حاضر سرهنگ خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری تهران برای گفت‌وگو با گروگانگیر وارد ساختمان شرکت واحد اتوبوسرانی شده است تا شاید بتواند وی را آرام و از ادامه این اقدام توسط گروگانگیر جلوگیری کند.
مردم در محل تجمع کرده‌اند و نیروهای رهایی گروگان نیز در صحنه حضور دارند.

 

گفتگو با برادر عامل گروگانگیری

برادر عامل گروگانگیری در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: من می توانم برادرم را راضی کنم که خود را تسلیم پلیس کند.

برادر عامل گروگانگیری در شرکت واحد که در محل حادثه حاضر شده است، گفت: من می دانم که چگونه باید با برادرم صحبت کرد تا خود را تسلیم کند به همین خاطر اگر اجازه دهند به محل گروگانگیری بروم او را با صحبت تسلیم خواهم کرد.

وی افزود: برادرم فرد شروری نیست و تحت تاثیر شرایط این کار را کرده است.

بر اساس گزارش مهر، برادر بهرام. س، عامل گروگانگیری در شرکت واحد دقایقی قبل به سمت دفتر مدیرعامل شرکت واحد رفت تا پس از صحبت با برادرش او را راضی به تسلیم شدن بکند.

 

کد خبر 25248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha