کد خبر 25738
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
10فرمان برای ایران خودرو

پرشین خودرو: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با صدورحکمی به مهندس یکه زارع بعنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران خودرو، ماموریت های ویژه ای را در جهت تعالی این شرکت و پیمودن مسیر ترقی و عبور از چالش ها، موانع و مشکلات کنونی، تعیین کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شافعی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درحکم خود که با استناد به صورتجلسه هیات مدیره شرکت ایران خودرو خطاب به مهندس یکه زارع صادر کرده است، ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت منابع انسانی بعنوان اصلی ترین سرمایه آن بنگاه، از وی خواسته با قطعه سازان بعنوان اعضای لاینفک پیکره صنعت خودروسازی کشور، تعامل سازنده و عادلانه داشته باشد.
شافعی در این حکم با اشاره به ضرورت چابک سازی شرکت و تبدیل به احسن نمودن دارایی های غیر مولد، از رئیس جدید شرکت ایران خودرو در خصوص اقدام به هدف گذاری جهت دستیابی به خودکفایی و توسعه بازارها و همچنین استفاده از ظرفیت قانونی دستگاه های دولتی، تلاش نماید.
در این حکم بر اهمیت مشتری مداری و همچنین تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای اعتلای نام ایران خودرو در داخل و خارج از کشور تاکید شده است
بنا به این خبر، متن حکم مهندس شافعی بشرح ذیل است:

جناب آقای هاشم یکه زارع
بعد از سلام
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با استناد به مصوبه صورتجلسه شماره 182-06-92مورخ 19شهریور92 هیات مدیره شرکت ایران خودرو ، به موجب این حکم به سمت مدیر عامل آن شرکت منصوب می شوید.
شایسته است با اتکال از خداوند متعال و با همفکری اعضاء محترم هیات مدیره و همکاران گرامی آن شرکت نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- مدیریت منابع انسانی شرکت بعنوان اصلی ترین سرمایه آن بنگاه
- تعامل سازنده و عادلانه با قطعه سازان بعنوان اعضاءلاینفک پیکره صنعت خودروسازی کشور
- مدیریت بهینه منابع
- چابک سازی شرکت و واگذاری دارایی های غیر مولد و تبدیل به احسن کردن آنها
- تهیه و اجرای برنامه توسعه و تنوع محصول
- ارتباط منطقی با دستگاه های دولتی و استفاده از ظرفیت های قانونی آنان
- هدف گذاری به منظور حصول به خودکفایی ارزی از طریق نفوذ و توسعه بازارهای صادراتی
- حساسیت لازم و کافی نسبت به ارائه خدمات بعد از فروش
- تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای اعتلای نام ایران خودرو در داخل و خارج از کشور
-توجه جدی به جلب رضایت مشتری که موجب بقا و تعالی آن شرکت معظم خواهد بود
با استعانت از این کلام گهربار الهی که فرمود"و الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا" برای جنابعالی و همکارانتان دراین راه پر مجاهدت آرزوی توفیق دارم.

غلامرضا شافعی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل

گفتنی است این حکم در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی شرکت ایران خودرو که در سالن جلسات سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد از سوی مهندس شافعی تحویل آقای یکه زارع گردید.

کد خبر 25738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha