کد خبر 25992
۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
قیمت گذاری مگان شاید وقتی دیگر

پرشین خودرو: جلسه دیروز شورای رقابت با حضور اعضای این شورا به منظور کنترل نحوه اجرایی دستورالعمل ابلاغ شده از سوی شورای رقابت به خودرو سازان برگزارشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جمشید پژویان رئیس شورای رقابت گفت: دیروز جلسه این شورا با حضور اعضای مربوطه به منظور بررسی چند موضوع از جمله خودرو برگزار شد. وی تصریح کرد: درجلسه امروز در رابطه با بحث خودرو موضوع کنترل دستورالعمل ابلاغ شده برای تعیین قیمت خودرو به خودرو سازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که آیا خودروسازان قیمت خودروهای تولیدی خود را براساس این دستورالعمل تعیین کردند یا آنکه خودروسازان مرتکب تخلف در این رابطه شدند. پژویان با بیان آنکه برای جلسه مقرر شد به منظور رفع مشکلات اجرای دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تعامل بیشتری در این رابطه با وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک به مرحله اجرا گذاشته شود گفت: شواری رقابت مسئول قیمت گذاری خودرو نیست بلکه دستورالعمل قیمت خودرو را تهیه و در اختیار خودروسازان قرار داده و خودرو سازان مکلف هستند که قیمت خودروهای تولیدی خود را براساس آن تعیین کنند. وی در پاسخ به این سوال که کار قیمت گذاری مگان بالاخره چه میشود اظهار داشت: همانطور که گفتم کارقیمت گذاری خودرو براساس دستورالعمل تهیه شده به عهده خودروسازان است حتی در مورد مگان، در خصوص افزایش تعامل برای کنترل نحوه اجرای دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و حتی بررسی مشکلات موجود به احتمال زیاد شورای رقابت جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد کرد. پژویان عنوان کرد: در رابطه با خودرو ما منتظر نظر کارشناسان در رابطه با اینکه خودرو سازان دستور العمل قیمت گذاری را به درستی اجرا کردند یا نه هستیم که به محض دریافت جواب نهایی تصمیمات جدید را اعلام می کنیم. وی در خصوص سایر موارد مورد بحث درجلسه امروز شورای رقابت افزود: چند مورد دیگر از جمله بحث مخابرات نیز در جلسه امروز شورای رقابت مطرح شد که در صورت نهایی شدن تصمیمات این شورا اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
کد خبر 25992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mtm ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    1 0
    چون می خواهند قیمت مگان را بالای90 وقیمت تندر90 را بالای40 اعلام کنند و در حال حاضر این 2خودرو دربازار قیمتی پایین تر دارد منتظر هستند تا یک اتفاق سیاسی اقتصادی برای این موضوع پیدا کنند تا برای مصرف کننده قابل هضم باشد دیروز اقای نعمت بخش فرمودند تندر90به قیمت اسفند91تا الان برای شرکت پارس خودرو 130میلیاردتومن ضرر داده است(35300000تومان قیمت اسفند91) بخاطر همین است که رویشان نمی شود قیمت جدید را اعلام کنند