کد خبر 26076
۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
آغاز تحقیق و تفحص از دومین خودروساز

پرشین خودرو: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان از استقرار گروه های کارشناسی در دومین شرکت خودروسازی در روز جاری خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی علیلو با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص پایه تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل است، افزود: تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی ایران خودرو از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و با استقرار گروه های کارشناسی تحقیق و تفحص از شرکت سایپا نیز از امروز آغاز شد. نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درباره زمان تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل نیز گفت: گروه های کارشناسی دو الی سه روز آینده در این شرکت مستقر می‌شوند و تحقیق و تفحص از این شرکت خودروسازی نیز آغاز می شود. به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش از این گفته بود: تحقیق و تفحص در مرحله اول از سه شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل در دستور کار است و احتمال دارد به حسب اتفاقاتی که رخ می دهد تحقیق و تفحص از بعضی خودروسازان مرتبط دیگر نظر به تایید هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص در دستور کار قرار گیرد. به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان گزارش نهایی و کارشناسانه که قابل دفاع باشد حدود 120 روز دیگر اعلام می شود اما در روند کار گزارش های تحقیق و تفحص ارائه می شود.
کد خبر 26076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 0
    باسلام این بررسی ها برای چیست چرا مادر ایران عادت داریم بعد از انجام کاری شروع میکنیم به بررسی این شرکت ها خصوصی هستند یا دولتی ؟درهرصورت مشکلات در این خودرو سازیها کاملا شفاف است برای اشکالاتی که روشن است چه کار انجام شد که بعد ازاین موارد دیگر مشخص شود چکارمیکنید پول این مردم را خرج میکنیم برای اینکه مجرم پیدا کنییم اونکه مشخص است گیریم که گزارشات شما هم استخراج شد چه اتفاقی قرار است بیافتد