زمزمه افزایش قیمت خودروهای وارداتی

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز اعلام کرد: در پی تغییرات اخیر نرخ ارز و همچنین برخی از از تصمیمات دولت، به نظر می رسد بازار خودروهای وارداتی طی ماههای آینده با افزایش قیمت روبرو شود.

ارشاد تیمور تاش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو» ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه طی هفته های گذشته رایزنی های گسترده ای در راستای تک نرخی شدن نرخ ارز صورت گرفته، به نظر می رسد بازار خودروهای وارداتی نیز تحت تاثیر این موضوع، با افزایش قیمت ها روبرو شود. وی با اشاره به طرح برخی موضوعات پیرامون محدود شدن واردات خودروهای خارجی، گفت: در حال حاضر بحث‌هایی در مورد محدود شدن واردات خودرو مطرح است و برخی فعالان بازار از احتمال سپردن واردات خودرو از سوی دولت به شرکت‌های خاص خبر می‌دهند که اگر این اتفاق عملی شود، قیمت خودروهای خارجی با افزایش همراه خواهد بود. وی ادامه داد: اتخاذ چنین تصمیماتی به طور حتم شکل گیری یک بازار انحصاری را در پی خواهد داشت که در نهایت منجر به افزایش فشارها بر مصرف کنندگان خودرو خواهد بود و در عین حال فضای رقابتی بازار را از بین خواهد برد. تیمورتاش با اشاره به افزایش عوارض واردات خودروهای بنزین سوز معادل 10درصد ارزش گمرکی آنها، افزود: به طور حتم این مصوبه زمینه افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار را فراهم خواهد کرد. مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز خاطر نشان کرد: دولت باید تلاش کند تا زمینه شکل گیری یک رقابت سالم در بازار خودرو را فراهم کند تا در پی این موضوع صنعت خودرو نیز بتواند گام های موثری را در زمینه ارتقای کیفیت و روزآمدی تولیدات داخلی بردارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات جدید دولت تاثیری در قیمت محصولات ام جی خواهد داشت؟ افزود: در حال حاضر فروش ویژه عید تا عید این شرکت به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در جریان است و خودروهای ام جی همچنان بدون تغییر و با قیمت قبلی عرضه می شود. وی میزان استقبال از این طرح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت مدیا موتورز به عنوان نماینده انحصاری خودروهای ام جی در ایران هدفگذاری اصلی خود را رضایت مشتریان، فروش محصول متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه و همچنین خدمات پس از فروش مطلوب قرار داده است.
کد خبر 26454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    8 0
    خداييش اين قيمتهاي نجومي كه همين الان هم اگه با قيمت اصلي شون توبازارهاي جهاني مقايسه كنيم اون هم بعد از 100%تعرفه گمركي آيا جاي افزايش داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!
  • گرون شه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    2 0
    گرون بشه دیگه ماشین چینی اینهمه قیل و قال داره ...
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    اگر الان ماشین بخریم خوبه واقعا؟