کد خبر 26489
۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
برگزاری دوره آموزشی در زامیاد

پرشین خودرو: با رایزنیهای مشترک انجام شده توسط ادارات تعمیرگاه مرکزی و آموزش خدمات پس از فروش و همکاری نماینده شرکت ایویکو مستقر در خدمات پس از فروش یک دوره آموزش عملکرد سیستم برقی مولتی پلکس و عیب یابی در خودروی استرالیس AS و سیستم الکترونیک مینی بوس A36/13 برگزار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، اسمعیل وخشوری، رئیسادار آموزش فروش و خدمات پس از فروش زامیاد، با تبیین ضرورت بر گزاری اینگونه دوره ها ضمن اشاره به وجود سیستم‌های پیشرفته الکترونیک در خودروهای سنگین شرکت زامیاد و به تناسب ، ضرورت افزایش تخصص نمایندگی‌ها و پرسنل مرتبط با این حوزه در شرکت زامیاد اظهار داشت: جهت ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات پس از فروش ،کاهش هزینه های مشتری و هزینه های شرکت و کاهش صف تقاضای ارایه خدمت در تعمیرگاه مرکزی ، اجرای این دوره با حضور مدرس کمپانی ایویکو ضروری می باشد . این دوره با دعوت از کارشناسان فنی نمایندگیهای سراسر کشور ،کارشناسان حوزه های گارانتی ،تعمیرگاه مرکزی ،مهندسی و تولید در هفته اول مهرماه به مدت یک هفته در محل آموزش خدمات پس از فروش برگزار گردید.
کد خبر 26489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    با سلام برگزاری دوره ها بدون اطلاع قبلی برگزار میشه09356778237 من یه تعمیرکار اویکو با3سال سابقه کار و مدرک لیسانس مکانیک هستم خواهشا راهنمایی کنید چطور میتونم تو کلاسها شرکت کنم