گردش در موزه لامبورگینی+تصویر

پرشین خودرو: دیگر لازم نیست تا یک بلیط هواپیما تهیه کرده تا بتوانید از موزه لامبورگینی لذت ببرید زیرا در حال حاضر سرویس گوگل استریت ویو این کار را در پای رایانه برای شما انجام می دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، دیگر لازم نیست تا یک بلیط هواپیما تهیه کرده تا بتوانید از موزه لامبورگینی لذت ببرید زیرا در حال حاضر سرویس گوگل استریت ویو این کار را در پای رایانه برای شما انجام می‌دهد.

Lamborghini-museum-2

در پیروی از سایر خودروسازان لامبورگینی نخستین خودروساز ایتالیایی است که درهای موزه خود را بر روی سرویس گوگل استریت ویو می‌گشاید و البته اجازه داده است تا از تمامی‌زیر و بم این موزه درموزه مرکزی این شرکت در بولونیا ثبت تصویری توسط سرویس گوگل شود.

به هر حال بزرگترین مجموعه از لامبورگینی در جهان در حال حاضر برای کاوش و جستجو رایگان بوده و شما تصاویر ۳۶۰ پانوراما را در پیش روی خود دارید و بازددید کنندگان می‌توانند علاوه بر مدل‌های کلاسیک و عضلانی امروزی مدل‌های مفهومی‌این شرکت را نیز مشاهده کنند.

Google Maps 2013-10-10 10-06-41

به گزارش خودروسازی، این موزه که دارای دو طبقه و مساحتی در حدود ۱۵۰۰ متر مکعب است دارای مجموعه بی نظیر میورا کونتاچ دیابلو و مورسیلو و…که البته لازم به ذکر نیست که شاهد مدل‌های Estoque به همراهSesto Elemento و Reventon نیز خواهیم بود.

برای بازدید از این موزه رویایی از پشت رایانه به این لینک مراجعه کنید و البته وب سایت موزه نیز در این لینک قرار گرفته است.

کد خبر 26507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha