کد خبر 26969
۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
خودرویی که فرمان ندارد+تصاویر

پرشین خودرو: خودروهای مسابقه ای معمولا دارای سرعت بسیار بالا و قدرت های زیادی هستند. این سرعت و قدرت نیاز به یک بدنه بسیار محکم و در عین حال سبک دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، آئودی همیشه خودروهای بسیار عالی در سطح بین المللی تولید کرده است اما این شرکت در سری مسابقات اتومبیلرانی تا به حال نتوانسته است مقام های زیادی را کسب کند و به همین علت به تازگی طرح هایی برای خودروهای مسابقه ای ارائه کرده است.

آئودی "الیت" طرحی است که به تازگی ارائه شده است تا کمبود خودروهای مسابقه ای را برای این شرکت بر طرف کند. طراح این خودرو که شخصی به نام "اریک لئونگ" است در عرصه طراحی خودرو به عنوان یکی از بزرگترین ها شناخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این خودرو دارای ویژگی های بسیار زیادی است که البته برخی از آن ها به علت نوآوری خاصی که دارد بیش از باقی نکات به چشم می آیند. برای مثال این خودرو دارای یک سیستم پیچیده فتوسنتز مصنوعی برای قسمت سوختش است.
در میان تمام ویزگی هایی که این خودرو دارد سیستم کنترل این خودرو دارای یک نوآوری بسیار زیبا و خلاقانه ای است که می توان آن را از جمله بهترین طرح ها دانست.


این خودرو به جای آنکه با فرمان کنترل شود دارای مکانیزمی برای کنترل خودرو با کل بدن است. راننده دست هایش را در داخل دو دستگاه قرار می دهد و به کمک آن ها می تواند حرکت عقب ، جلو و چرخش خودرو را کنترل کند. این حالت به راننده توانایی مانور بسیار بالای می دهد.
"لئونگ" همچنان در حال کار بر روی این سیستم کنترل خودرو است و همچنان برای بهبود بخشیدن آن مشکلاتی را در مقابل خودش می بیند. برای اینکه از این سیستم بتوان استفاده کرد باید لباس مخصوصی را نیز به تن کرد.
البته این خودرو همچنان در حد یک طرح باقی مانده است و تا تولید آن راه بسیار زیادی در پیش است اما می تواند به نوعی صنعت خودرو سازی را برای همیشه متحول کند.

 

کد خبر 26969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha