کد خبر 27272
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
توقیف پورشه با ۲۲۲ کیلومتر سرعت !

پرشین خودرو: یک دستگاه خودروی سواری پورشه که با ۲۲۲ کیلومتر سرعت در جاده قم - کاشان در حرکت بود توسط ماموران پاسگاه پلیس راه کاشان استان اصفهان متوقف شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ رضا رضایی، سرپرست پلیس راه استان اصفهان گفت: مأموران پاسگاه پلیس راه استان اصفهان صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری که با سرعت 222 کیلومتر در ساعت در حرکت بود را متوقف و خودرو را براساس قانون توقیف کردند. این مقام مسئول عنوان داشت: علاوه بر این طی دو روز گذشته دو دستگاه خودروی سواری کیا نیز با سرعت های غیر مجاز 177و 172 کیلومتر در ساعت نیز توسط ماموران تیزبین پلیس راه توقیف شدند. سرهنگ رضایی سرعت غیر مجاز را یکی از عوامل بروز حوادث رانندگی و از تخلفات حادثه ساز نام برد و اظهار داشت: در مهر ماه امسال 19 دستگاه که سرعت آنها غیر مجاز بوده که برخی از آنها دارای سرعت بالای 170 و بیش از 200 کیلومتر در ساعت بوده متوقف و پس از اعمال قانون توقیف شدند. سرپرست پلیس راه استان خاطر نشان کرد: خودروهایی که به دلیل سرعت غیر مجاز توقیف شدند تنها پس از پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی رفع توقیف خواهند شد.
کد خبر 27272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    2 0
    این دوربین کنترل سرعت هم شده اسباب بازی دست پلیس !!! داخل شهرهایی مثل تهران روزی بیش از یک میلیون تخلف آشکار صورت میگیرد که پلیس به روی مبارک نمیاورد حتی وقتی زنگ میزنی منطقه راهنمایی حتی مامور نمیفرستند رسیدگی بشود...برخورد با رانندگانی که چراغ قرمز رد میکنند و یا آنهایی که عبور ممنوع میایند و تازه طلبکارانه فحش ... هم میدن ( البته برسه به اونهایی که باعث بانی این بیفرهنگی هستند ) ...موتورسیکلت که اصلا معاف از قانونه و جلوی پلیس چراغ قرمز یا عبور ممنوع میره و لبخند تحویل پلیس میدن !!!!