کد خبر 27536
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
گران​کردن خودرو مشکلات را حل نمی​کند

پرشین خودرو: مشکل خودرو با گران کردن آن حل نمی شود، شرکتهای خودرو سازی ما 3500 میلیارد تومان به بانکها بدهکارند، دولت باید به تولیدکنندگان تسهیلات بدهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در انتقاد به افزایش قیمت خودرو در این باره گفت: مشکل خودرو با گران کردن آن حل نمی شود، شرکتهای خودرو سازی ما 3500 میلیارد تومان به بانکها بدهکارند، دولت باید به تولیدکنندگان تسهیلات بدهد. وی افزود: این کارخانه ها تا وقتی که کارمند بانک هستند، معلوم است که ضرر می دهند. اگر قیمت را تا سقف 40 میلیون هم افزایش دهند باز هم متضررند. دولت باید به این تولید کننده تسهیلات بدهد، تا مشکلات قانونی را آنها رفع کنند و نظارت برکیفیت را انجام دهند. آن موقع اگر عرضه و تقاضا متوازن نبود قیمتی را تعیین کند. به گزارش شما، عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن 4 سئوال از وزیر صنعت معدن تجارت داشتند که دو سئوال را نمایندگان قانع شدند و دو سئوال دیگر راقانع نشدند و قرار شد یک کمیته ای از تمام کمیسیون های مجلس و معاون وزرا تشکیل بشود و مشکلات را پیگیری کنند. وی در خصوص نظر خود با استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: بنده با استیضاح مخالف هستم و معتقدم الان زمان استیضاح نیست. اما باید برای وضعیت اقتصادی و تعطیلی بازارچه های مرزی و آزاد چاره ای اندیشید .
کد خبر 27536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصرف كننده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    1 0
    اگر واقعا شما نماينده مردم هستيد بايد وزير قبلي را استيضاح مي كرديد تا گراني سوءمديريت خودروسازان را بر مردم و مصرف كنندگان تحميل نمي كردند. كجا دنياي پيدا مي شود كه قيمت خودرو دو سه برابر شود و هيچ كس هم دنبال منافع مصرف كننده نيست؟!!!!