کد خبر 27537
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
درخواست گرانی کرایه‌ سواری‌ بین‌شهری

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری از درخواست اعضای این اتحادیه برای افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ کرایه سواری‌های بین شهری خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، رحمت‌الله حاج محمدعلی گفت: آخرین بار افزایش نرخ کرایه سواری‌های بین‌شهری در اردیبشهت‌ماه امسال اعمال شد که 15 درصد بود اما با توجه به افزایش هزینه‌ها درخواست افزایش دوباره نرخ را داریم که امیدواریم به نتیجه برسد. وی با اشاره به افزایش هزینه‌های رانندگان و درآمد پایین آنها اظهار کرد: چند سالی است که راننده‌ها درآمد و هزینه‌های خود را به سختی متناسب می‌کنند. هزینه‌های ناوگان، نرخ لاستیک و قطعات یدکی خودرو‌ افزایش یافته و در کنار تورم موجود، فشار اقتصادی زیادی به رانندگان وارد شده است. حاج محمدعلی تاکید کرد: نرخ‌های سواری کرایه بین‌شهری نسبت به تورم موجود مناسب نیست. مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین‌شهری از نهایی شدن قرارداد با ایران خودرو مبنی بر دریافت 3000 دستگاه خودرو سواری خبر داد و گفت: سازمان حمل و نقل جاده‌ای برای نوسازی ناوگان 15میلیون تومان وام با نرخ می‌پردازد. وی خاطر نشان کرد: حدود 60 درصد خودروهای دریافتی سمند LX و 40 درصد پژو هستند.
کد خبر 27537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    همينجوري هم كرايه ها گران هستش و تاثير مخربي روي گرون شدن بقيه چيزها داره . با گران كردن كرايه ها موج جديدي از نابه سامانيها و گراني مجدد در اين كشور شروع خواهد شد كه گريبار مردم كم درآمد و قشر پياده ميشه لطفا" اين مورد رو هم در نظر داشته باشند!