کد خبر 27912
۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
برترین​های نمایشگاه لس‌آنجلس+تصاویر

پرشین خودرو: در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2013 شاهد عرضه خودروها و مدل های مفهومی از سوی خودروسازان بسیاری بودیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2013 شاهد عرضه خودروها و مدل‌های مفهومی‌از سوی خودروسازان بسیاری بودیم.

خودروساز آلمانی پورشه خودرو کراس اور جمع و جور خود مکان به همراه هیولای اسپایدر 918 را در معرض دید همگان قرار داد و جگوار خودروساز بریتانیای نیز از برند جدید کوپه خود یعنی F-Type رونمایی کرد که البته مدت‌ها بود که خبرنگاران انتظار دیدن این مدل را داشتند که البته انتظارات را برآورده نکرد.

2015-Nissan-GT-R-NISMO-Main-Art1

خودروهای سقف تاشو به همراه خودروهای هیبریدی و ماشین‌های اسپرت همگی در نمایشگاه حضوری فعال داشتنند و برای همین انتخاب برترین محصولات این نمایشگاه نگاه وسواسی تری را طلب می‌کند که البته نیسان   GT-R NISMO  تصویر بالا یکی دیگر از این موارد وسواس برانگیز است.

در واقع خودرو مذکور جایی در لیست ما ندارد چون بیشتر در نمایشگاه خودرو توکیو معرفی شده بود و حالا ما شما را دعوت می‌کنیم تا با هم نگاهی به 10 محصول برتر نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2013 بیاندازیم.

2015-Subaru-WRX-11

2015 Subaru WRX

نخستین بار مدل مفهومی‌این خودرو در ابتدای سال جاری و در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش در آمد که طرفداران سری WRX سوبارو را به وجد اورد که در بروز رسانی خود سیستم CVT و افزایش قدرت پیشرانه را نیز تجربه کرده است.

Subaru-Legacy-Concept1

Subaru Legacy Concept

در ابتدا به نظر می‌رسد یک امید واهی باشد خودروساز ژاپنی سوبارو در طراحی این خودرو مفهومی‌بیش از بیش از WRX الهام گرفته است .

به هر حال سوبارو دارای تاریخچه ای غیر قابل انعطاف در بروز رسانی طراحی بیرونی علی رغم مشخصات فنی خوب است ولی به هر حال میراث جدید سوبارو یکی از بهترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه خودرو لس 2013 است.

2014-mini-cooper-s-la-auto-show-021

2015 MINI Cooper / Cooper S

به گزارش خودروسازی، در نسل دوم مینی کوپر و کوپر اس در قیاس با نسل قبلی  مدل‌های جدیدکمی‌طولانی تر ، بلند تر و البته موتور قوی تری را به همراه خود دارند که البته به لطف استفاده از موتور  “TwinPower” توربو بی.ام.دبلیو و فناوری انحصاری آن امکان پذیر شده است که بدین ترتیب در بحث پیشرانه در دو بعد ورودی و خروجی شاهد افزایش بهره وری بوده ایم.

مدل کوپر استاندارد دارای یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر و کوپر اس دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر است که هر دو خودرو دارای سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دستی و اتوماتیک بوده و البته در داخل کابین نیز برخی از تغییرات به چشم می‌خورند که به هر چه مردن تر کردن این خودرو ذاتا بریتانیایی کمک کند.

honda-fcev-set-2-la-auto-show1

Honda FCEV Concept

این خودرو قرار است که دارای ظرفیت 5 نفر باشد و با یک بار سوخت گیری قادر به طی مسافت 300 مایل باشد و تنها به عنوان آلودگی بخار آب از لوله‌های ان بیرون بیاید.

شما به احتمال فراوان درباره خودروهای هیدروژنی مطالب گوناگونی شنیده اید که به عنوان یکی از جایگزین‌های سوخت‌های فسیلی و سازگار با محیط زیست هستند که البته تعداد انگشت شماری از خودروسازان در حال حرکت تدریجی و ورود به این بازار هستند.

هوندا خودروساز ژاپنی نیز یک پیش نمایش از یک خودرو هیدروژنی را در نمایشگاه خودرو لس انجلس در معرض دید همگان قرار داد.

این شرکت قصد دارد تا در سال 2015 شروع به فروش این خودرو هیدروژنی به طور همزمان در امریکا و ژاپن نماید که البته نقش بسیار عمده ای در صرفه جویی در جیب خریداران از لحاظ هزینه سوخت نیز خواهد داشت.

nissan-sentra-nismo-la-auto-show-041

Nissan Sentra NISMO Concept

برند نیسمو بازوی بازدهی نیسان است و قرار است تا به گسترش هر چه بیشتر برند تجاری ژاپنی کمک کند و این هیجان انگیز است که نشان نیسمو را بر تن یک خودرو کوچک و جمع و جور نیز مشاهده کنیم که بدین ترتیب شاهد مشخصات موتوری خوبی نیز خواهیم بود.

به هر حال این شرکت خودرو کمتر هیجان انگیز سنترا را با یک موتور توربوشارژ جانی دوباره بخشیده است که با تکنولوژی‌های  بروزی همچون سیستم دیفرانسیل لغزش محدود و سایر تغییرات در انتظار بازاریابی امیدوار کننده تر برای برند خود است.

2015-Chevy-Colorado-31

2015 Chevrolet Colorado

احیای برند کامیون وانت‌ها توسط جنرال موتور در شمال امریکا برای قرار دادن کامیون وانت Colorado در این لیست به اندازه کافی به نظر می‌رسد که البته تا چند صباح دیگر در دسترس خریداران خواهد بود.

جنرال موتورز این خودرو را در انواع گزینه‌های 2.5 لیتری چهار سییلندر بنزینی با قدرت پیشرانه 193 اسب بخار و 184 پوند بر فوت نیروی گشتاور یا 3.6 لیتری V6 با قدرت پیشرانه 302 اسب بخار و 270 پوند بر فوت نیروی گشتاور ارائه خواهد کرد.

به هر حال به نظر می‌رسد تویوتا دیگر یک دلیل بسیار خوب برای تجدید نظر در کامیون وانت تاکوما خود خواهد داشت که دیر زماین است دست نخورده باقی مانده است.

mercedes-concept-gla45-amg-la-auto-show1

Mercedes-Benz GLA45 AMG Concept

بر اساس معماری MFA  مرسدس بنز کلاس GLA مرسدس بنز کلاس جدیدی از یک کوپه چهار درب است که در اصل یک نسخه قد بلند تر از کلاس فعلی است و GLA نیز دارای سیستم نیروگاهی AMG دارای همان قدرت پیشرانه 355 اسب بخاری 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که قدرت خود را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند که با استفاده از جدیدترین فناوری AMG موسوم به 4MATIC ‌ است و البته این برند تجاری وعده داده است که دارای شتاب صفر تا صد در کمتر از پنج ثانیه است.

porsche-macan-2013-la-auto-show-0311

2015 Porsche Macan

بر اساس پلت فرم آئودی Q5  خودروساز آلمانی نیز خودرو کراس اور جمع و جور خود مکان خود را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد که دارای دو گزینه موتوری در پیش روی خریداران است که یک موتور توربوشارژ3.0 لیتری V6 با قدرت پیشرانه 340 اسب بخار و یا یک نسخه 3.6 لیتری با قدرت پیشرانه 400 اسب بخار است که هر دو دارای سیستم تمام چرخ با فناومری انتقال قدرت 7 سرعته PDK  است که البته یک نسخه دیزلی نیز برای این مدل پیش بینی شده است که البته شمال امریکا تنها شاهد گزینه‌های بنزینی خواهند بود.

به هر حال پورشه کوچک سازی را از خط تولید کاین شروع کرده و به زودی به سایر مدل‌ها نیز تسری خواهد یافت.

mercedes-amg-vision-gran-turismo1

AMG Vision Gran Turismo Concept

به شخصه مدل  AMG Vision Gran Turismo Concept بسیار شبیه به مدل‌های VIPER است که به صورت   زیرکانه ای رنگ و لعاب مرسدس بنز به خود گرفته است.

این مدل مفهومی‌در زیر هود خود دارای یک موتور AMG  با ظرفیت V8  با قدرت پیشرانه 577 اسب بخار و 590 پوند بر فوت نیروی گشتاور است که خوشبختانه شبیه ان چیزی خواهد بود که در گران توریسمو 6 بازی شبیه ساز کنسول پلی استیشن 4 شاهد آن خواهیم بود و اگر شما کشته مرده این بازی هستید به نظر نسخه کنسولی آن بسیار باصرفه تر است.

کد خبر 27912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha