افزایش 53 درصدی تولید ایران خودرو

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش 53 درصدی میانگین تولید خودرو طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: متوسط تولید ایران خودرو در شش ماهه نخست سال جاری حدود یکهزار دستگاه بود که این میزان در دو ماه نخست پاییز به یکهزار و 530 دستگاه افزایش یافت.

به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یکه زارع تصریح کرد: روند افزایش تولید ادامه خواهد یافت تا به هدف تولید میانگین روزانه یک هزار و 800 دستگاه دست یابیم. وی با بیان اینکه در صورت دستیابی به میانگین تولید یکهزار و 800 دستگاه، آن را ثابت نگه خواهیم داشت تا اهداف سالانه محقق شود، اظهار داشت: افزایش 53 درصدی تولید خودرو حرکت خیلی خوبی بود که به عنوان عملکرد 100 روزه دولت در بخش خودروسازی به شمار می آید. یکه زارع سپس با مقایسه میانگین تولید در دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: در آبان ماه امسال حدود 35 هزار دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به آبان ماه سال گذشته 21 درصد افزایش تولید داشتیم. به گفته وی، ایران خودرو در مجموع طی دو ماه مهر و آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 23 درصد افزایش تولید داشته است. مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: افزایش میانگین تولید تنها با تلاش تمام کارکنان این گروه صنعتی و مجموعه قطعه سازان کشور محقق شده است. به گزارش ایرنا، وی سپس برنامه هدف ایران خودرو را تولید سالانه 550 هزار دستگاه برشمرد و گفت: این برنامه به طور دقیق در ارتباط با افزایش قیمت ها اجرا می شود که تیراژ را در این نقطه بهینه می سازد. یکه زارع تصریح کرد: به سمتی حرکت خواهیم کرد که تولید و عرضه به بازار به گونه ای صورت گیرد که مورد نظر و مطلوبیت مشتری باشد. مدیرعامل ایران خودرو در ادامه به برخی موانع فراروی تولید اشاره کرد و اظهار داشت: یکسری نیروهای نخبه و شایسته از مجموعه خارج شده بودند که از جمله موانع تولید به شمار می آمدند ، آنها را به جایگاه اصلی و قبلی خود بازگرداندیم. وی با بیان اینکه برای تامین قطعات تعامل بسیار خوبی با قطعه سازان انجام شد، اضافه کرد: پیش از این تولید با نوسانات زیاد همراه بود که این سبب شد قطعه سازان تکلیف خود را ندانند ، بنابراین افزایش تولید بلاتکلیفی قطعه سازان را کاهش داد. یکه زارع سپس تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که ضمن حل مسایل قطعه سازان از جمله تامین مالی به موقع، به نقطه ای برسیم که با حمایت قطعه سازان، تولیدات را از نظر کیفی، تحویل به موقع و با قیمت مناسب، تحویل مشتریان شود. مدیرعامل ایران خودرو در خصوص اینکه با افزایش تولید، افزایش قیمت نیز صورت خواهد گرفت، نیز گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات خود نخواهیم داشت و این سیاست را دنبال خواهیم کرد که با افزایش تولید، افزایش قیمتی تا آخر سال نخواهیم داشت.
کد خبر 28032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهاب ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    آهاي مردم دارن دروغ ميگن مثل ... من تيرماه يه سمند ثبت نام كردم با تحويل اوايل شهريور حالا نزديك سه ماه ميگذره هنوز تحويل ندادن بهونشون هم اينه كه توليدمون به شدت كم شده ونميتونيم جواب مردم رو بديم! بهشون ميگم از خيرش گذشتم پولم رو پس بديد ميگن اگه انصراف بدي يه ماه ديگه يا شايد ديرتر تحويل بديم! خلاصه با هزار پيگيري و شكايت گفتن بهت ميتونيم سمند يورو ٢ بديم برو نمايندگي و فرم تبديل يورو ٤ به يورو ٢ رو پر كن