کد خبر 28080
۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
بهترین خودروها برای روز برفی+تصاویر

پرشین خودرو: موتور این خودرو چهار سیلندر بالغ بر 148 اسب بخار قدرت دارد. در این خودرو صندلی‌هایی نصب شده كه قابلیت گرم شدن دارند. علاوه بر این آینه‌های جانبی در سرمای زمستان گرم شده و اینگونه دیگر بخار روی سطح آینه‌ها مانع از دید راننده نمی‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، پاییز برگ‌ریزان كه بگذرد زمستان از راه می‌رسد. زمستان یعنی برف و باران؛ زمستان یعنی یخ‌زدگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها و این یعنی اینكه اگر ماشین‌ها به تجهیزات مناسب مجهز نشوند تصادف اجتناب‌ناپذیر است. برخی كمپانی‌ها، خودروهایی را تولید كرده‌اند كه دقیقا برای هوای برفی مناسب هستند.
دوهفته‌نامه «فوربس» در مطلبی كه به تازگی منتشر كرده است به معرفی این خودروها پرداخته است. یكی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این خودروها این است كه برای سواری در شرایط آب و هوای برفی بهترین انتخاب هستند. كارخانه ژاپنی «سوبارو» در این فهرست سه خودرو دارد. «بی‌ام‌و»، «ولوو»، «آئودی» و «تویوتا» از دیگر كارخانه‌های اتومبیل‌سازی دنیا هستند كه در این فهرست نماینده‌ای دارند. این مطلب را بخوانید تا با هشت خودرو آشنا شوید كه در روزهای یخبندان زمستان بهترین‌ها هستند.

Subaru Outback

این خودرو با اندازه متوسط خود و چرخ‌های پرقدرتش یكی از بهترین خودروها برای جاده‌های خیس، برفی و یخ‌زده است. این خودرو در نوع چهار سیلندر و شش سیلندر و چهار دنده و پنج دنده عرضه می‌شود. حداكثر سرعت آن 200 كیلومتر در ساعت است. شتاب این خودرو در مدت 9 ثانیه به 100‌كیلومتر در ساعت می‌رسد. موتور چهار سیلندر این خودرو 173 اسب‌بخار قدرت و موتور شش سیلندر آن 256‌اسب‌بخار قدرت دارد.


Subaru XV Crosstrek

دومین خودرو این فهرست نیز یك ماشین تولید كمپانی ژاپنی «سوبارو» است. این خودرو جمع و جور كه سال گذشته میلادی به بازار عرضه شده است، 8.7 اینچ از سطح زمین فاصله دارد. موتور این خودرو چهار سیلندر بالغ بر 148 اسب بخار قدرت دارد. در این خودرو صندلی‌هایی نصب شده كه قابلیت گرم شدن دارند. علاوه بر این آینه‌های جانبی در سرمای زمستان گرم شده و اینگونه دیگر بخار روی سطح آینه‌ها مانع از دید راننده نمی‌شود. 


Volvo XC70

این خودرو كمپانی «ولوو» یك نسخه پیشرفته از Volvo V70 است. این خودرو از سپتامبر 2013 میلادی روانه بازار شده است و در نسخه جدید تغییرات چشمگیری در موتور آن ایجاد شده است. موتورهای جدیدی كه روی این خودرو تعبیه شده است، موتورهای Euro 6 هستند كه علاوه بر سوخت‌وساز روان، میزان مصرف سوخت خودرو را نیز به شدت كاهش می‌دهند. این خودرو 8.3 اینچ از سطح زمین فاصله دارد . 


Audi Allroad

خودرو Audi Allroad، اتومبیلی است كه از سال 1999 میلادی تاكنون در آلمان و مكزیك تولید شده و طراحی آن موتور جلو، با چهار چرخ محرك است. فاصله این خودرو از سطح زمین 7.1 اینچ است. یك موتور دو لیتری چهار سیلندر روی آن تعبیه شده كه بالغ بر 220 اسب‌بخار قدرت برای Audi Allroad فراهم می‌كند. این خودرو در بین اتومبیل‌های هم‌رده خود بیشترین صرفه‌جویی را در مصرف سوخت به خود اختصاص داده است. 


Toyota Sienna AWD

به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، این خودرو خانوادگی كه قابلیت جای دادن هفت مسافر را در خود دارد از سال 1997 میلادی تاكنون تولید می‌شود. این خودرو در كلاس «مینی‌ون» طبقه‌بندی می‌شود. «مینی‌ون»، گونه‌ای از خودرو است كه از لحاظ ظاهری شبیه به خودروهای ون است و برای حمل و انتقال افراد طراحی شده است. این خودرو بالغ بر 6.6 اینچ از سطح زمین فاصله دارد و موتوری 3.5 لیتری روی آن تعبیه شده كه 266‌اسب‌بخار قدرت به آن می‌بخشد.


BMW Gran Turismo

«بی‌‌ام‌و گرن توریزمو» خودرویی است كه از سال ۲۰۰۹ میلادی تاكنون در آلمان تولید شده‌است. این خودرو شش سیلندری با موتوری با دو نوع قدرت عرضه شده است: 240 اسب‌بخار و 300 اسب‌بخار. این خودرو نسبت به سری‌های دیگر بالغ بر هشت اینچ بیشتر از سطح زمین فاصله دارد. چراغ مه‌شكن قوی، صندلی‌های گرم‌شونده جلو و عقب و امكاناتی دیگر باعث شده است كه این خودرو برای بدترین شرایط آب و هوایی زمستان نیز آماده و ایمن باشد.


MINI Countryman ALL4S

این خودرو یك اتومبیل شاسی بلند است كه كارخانه آلمانی «بی‌ام و» آن را تولید می‌كند. این خودرو كه نخستین خودرو شاسی بلند در تیپ مینی است از پایان سال 2010 میلادی به بازار عرضه شده است. این خودرو در شهر «گراتس» و به‌دست خودروساز اتریشی Magna Steyr است. این خودرو چهار در و چهار سیلندر بالغ بر 181 اسب‌بخار قدرت دارد و از سطح زمین 5.9 اینچ فاصله دارد.


Subaru Legacy

«سوبارو لگاسی» خودرویی است كه از سال ۱۹۸۹ میلادی تاكنون در ژاپن تولید شده‌است. این خودرو در كلاس خودرو سایز متوسط طبقه‌بندی می‌شود. این خودرو با دو نوع موتور چهار و شش سیلندری به بازار عرضه شده است. این خودرو 5.9 اینچ از سطح زمین فاصله دارد. وزن این خودرو بالغ بر هزار و 245 كیلوگرم است و حداكثر سرعت آن به 183 كیلومتر بر ساعت می‌رسد. شتاب این خودرو در مدت 11 ثانیه به 100 كیلومتر در ساعت می‌رسد. 

کد خبر 28080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    1 0
    این تصاویربسیارخوب ودیدنی میباشد