کد خبر 28295
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
پیشرفت های خوب در انتظار سایپا

پرشین خودرو: هشتمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو و همایش بین المللی صنعت خودرو در حالی آغاز شد که با توجه به توافق ژنو و زمزمه همکاری مجدد شرکت های خارجی با صنعت خودروسازی کشور به گوش می رسد.

به گزارش «پرشین خودرو»، متنی که می خوانید چکیده ای است از مصاحبه با سه تن از بازدید کنندگان خارجی غرفه گروه سایپا در سالن 35 هشتمین نمایشگاه بین المللی و مجموعه های خودرو:
آقای Navnit Singh Gulati مدیر اجرایی و برنامه ریزی شرکت Pacco industrial corporation هند در جواب سوال ما در مورد کیفیت نمایشگاه می گوید: با توجه به روابطی که همیشه میان ایران و هند برقرار بوده، برای شرکت در کنفرانس بین المللی صنعت خودروی ایران و بازدید از نمایشگاه به ایران آمده ام. به نظر نمایشگاه خوبی بود و جلسات خوبی نیز داشتیم.
وی همایش بین المللی صنعت خودروی ایران را بسیار خوب خوانده و می افزاید: برایم جالب بود که صنایع خودروسازی در ایران چنین رشدی داشته اند و آینده بسیار بهتری را برای صنایع ایران آرزومندم. سایپا و مگاموتور را از زمان های دور می شناسیم. سایپا و همچنین مگاموتور شرکت های بسیار بزرگی هستند و به همین دلیل شرکت های زیادی در هندوستان هستند که مگاموتور، سایپا یدک و گروه سایپا را می شناسند.

پیشرفت های خوبی در انتظار شرکت سایپا و مگاموتور است / عکس

یکی دیگر از بازدید کنندگان آقای Raffaele Casilli مدیر فروش جنوب اروپای شرکت ایتالیایی Eldor corporation است که با تمجید از نمایشگاه قطعات موقعیت همکاری با شرکت های ایرانی را مغتنم شمرد و می گوید: با مدیران ایرانی حوزه تخصصی خود جلساتی داشتم و امیدوارم همکاری خوب و موثری را در آینده ای نزدیک شروع کنیم.
او در پاسخ به سوالی درباره همایش بین المللی صنعت خودروی ایران می گوید: همایش بسیار خوبی بود. بویژه اینکه پیام مثبتی از طرف افراد بلند پایه دولت ایران در زمینه همکاری دو سویه به ما داده شد. به عنوان یک شرکت بین المللی امیدواریم بزودی موقعیت های بیشتری جهت همکاری در بازار ایران داشته باشیم.

پیشرفت های خوبی در انتظار شرکت سایپا و مگاموتور است / عکس

یکی از مدیران ارشد شرکت Blue design international ایتالیا نیز نمایشگاه قطعات خودرو را خوب و مثبت ارزیابی کرد و ضمن ابراز خوشحال از بازدید این نمایشگاه گفت: سرعت پیشرفت ایران در صنایع خودروسازی در طول سال های تحریم، برای من خیلی جالب بود. همایش را نیز بسیار خوب ارزیابی می کنم. این شروع خوبی با شرایط جدید برای کشور ایران است و امیدوارم ایران همانطور که در این همایش گفته شد، درهای جدیدی را به سمت نقاط تکنولوژیک جدید باز کند.
وی در مورد محصولات جدید شرکت سایپا با بیان اینکه از سال های قبل روابطی با شرکت سایپا داشته ایم گفت: فکر می کنم با در نظر گرفتن شرایط جدید، پیشرفت های خوبی در انتظار شرکت سایپا است.

پیشرفت های خوبی در انتظار شرکت سایپا و مگاموتور است / عکس

کد خبر 28295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha