مردم منتظر کاهش قیمت ها نباشند

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه لاستیک، روغن موتور و فیلتر اعلام کرد: بازار لاستیک، روغن موتور و فیلتر دستخوش افزایش قیمت شده است که این امر توان خرید مصرف کننده را پایین آورده است.

عباس سماواتی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: نوسانات نرخ دلار این صنف را نیز تحت تاثیر قرار داده است و تا به ثبات نرسیدن نرخ دلار، شرایط خوبی را پیش رو نخواهیم داشت. کاهش قیمت دلار به طور موقت تاثیری در بازارکالای مربوطه ندارد و زمانی موثر خواهد بود که قیمت دلار از ثبات حداقل یکساله برخوردار شود. در غیر این صورت نه تنها نباید در انتظار کاهش قیمت اجناس بود بلکه افزایش قیمت ها نیز دور از ذهن نیست. وی با اشاره به مطلوب بودن بازار روغن موتور، اظهار داشت: در حال حاضر تولید روغن موتور داخل کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است و با توجه به میزان افزایش تولید این محصول، سازندگان توان رقابتی خوبی در بازار روغن موتور با کشورهای دیگر دارند و حتی می‌توانیم صادرات مطلوبی را در این بخش داشته باشیم. رئیس اتحادیه لاستیک، روغن موتور و فیلتر در ادامه گفت: متاسفانه تنها مشکل پیش روی این صنف تولیدی، ورود روغن موتورهای تقلبی به بازار است که سودجویان با کپی برداری از برندهای تجاری مطرح در این بخش تاثیر نامطلوبی را بر بازار روغن موتور داشته اند که این صنف نیازمند توجه مسئولین مربوطه در این زمینه است. وی گفت: امیدواریم با تمحیداتی که دولتمردان در این صنف خواهند گرفت بتوانیم پیشرفت قابل توجهی را در این بخش داشته باشیم تا بتوانیم دست سودجویان و متقلبین این صنف را در بازار روغن موتور کوتاه کنیم.
کد خبر 28461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسکندر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 0
    "کاهش قیمت دلار به طور موقت تاثیری در بازارکالای مربوطه ندارد.." اما افزایش قیمت دلار هرچند موقت باشد تاثیر خوبی!! دارد ظاهرا..
  • + ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    3 0
    بله شما اینو نگی چی بگی از زمانی که دلار 2700 بود تا الان که 2900تومانه قیمت لاستیک هنوز دو برابره و با دلار 4000 داره عرضه میشه تازه اکثرا هم استوک و تاب دار هستند و چینی. بیچاره ما بیچاره ما
  • جوان ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اگه کمپانیهای معظم کمی انصاف داشته باشن قیمتها پایین میاد . الان حدود 4 ماهه دلار رو سه هزار تومن فیکس شده ولی هنوز خیلی ها با ارز 3500 محاسبه میکنن . در ضمن مگه چند درصد یه چهار لیتری روغن موتور بهران از مواد وارداتی تشکیل شده ؟ نهایتا" 20 درصد . یعنی تا این حد باید تاثر بذاره ؟
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    زمان افزایش قیمت دلار که جیک جیک مستونتون بود فرت و فرت قیمت بردید بالا!! حالا چی شد؟!!