صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر

پرشین خودرو: مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و قدردانی از برگزیدگان این حوزه به همت معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا و همکاری شرکت زامیاد با حضور سردار مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، مدیران وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، کشور، راه و شهرسازی، مسئولین تاکسیرانی کشور، اتحادیه های وانت بار و پیک موتوری و مدیران سازمان های فعال در عرصه حمل و نقل به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در شرکت زامیاد برگزار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این مراسم فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به مشکلات فعلی صنعت خودرو اظهار داشت: خودروسازان به دلیل برخورداری از نیروی انسانی فعال، سرمایه گذاری های کلان و امکانات منحصر به فرد نقش بارزی در اقتصاد کشور ایفا کرده و نیازمند حمایت و همکاری هستند.

وی با اشاره به سهم ایران در صنعت حمل و نقل افزود: سالیانه 7 میلیارد تن کالا در جهان جابجا می شود که سهم ایران در این زمینه تنها 333 میلیون تن بوده که این امر نشان دهنده لزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این حوزه است.

حمیدی همچنین داشتن برنامه های بلندمدت برای دستیابی به اهداف برنامه پنجم توسعه را ضروری عنوان کرد و گفت: تنها از طریق افزایش تولید ناخالص داخلی می توانیم رشد اقتصادی کشور را محقق کنیم.

مدیرعامل زامیاد  تصریح کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت هایی که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد بخش خدمات عمومی است که حمل و نقل به عنوان یکی از زیرشاخه های آن محسوب شده و می توان در این خصوص برنامه ریزی کرد.

وی بهبود وضعیت محیط کسب و کار را لازمه حفظ اشتغال دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم موانع تولید از سر راه برداشته شده و دغدغه ها در این خصوص مرتفع شود.

حمیدی استفاده از ظرفیت های راکد در کشور را به ویژه در صنعت خودرو خواستار شد و افزود: با بهره مندی کامل از توانمندی ها می توان ورود به کسب و کارهای جدید و تولید شغل های بیشتر را تجربه کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: خودروسازان به ویژه شرکت زامیاد توجه به مسئولیت های اجتماعی و تلاش جهت ارتقا سطح کیفی و ایمنی خودروهای خود را همواره در دستور کار داشته و تلاش می کنند در این زمینه رضایت مشتریان را فراهم سازند.

گفتنی است در انتهای این مراسم برگزیدگان و رانندگان برتر حوزه حمل و نقل معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، ضمن این که وانت سایپا 151 و پادرا در معرض بازدید میهمانان این مراسم قرار گرفت.

مدیرعامل زامیاد: صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشترمدیرعامل زامیاد: صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشترمدیرعامل زامیاد: صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشترمدیرعامل زامیاد: صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشترمدیرعامل زامیاد: صنعت حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر 

کد خبر 28741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha