نامه صنعتگران و تولیدکنندگان در حمایت از نعمت‌زاده

پرشین خودرو: جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان ملی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام و استیضاح وی را تضعیف صنعت کشور عنوان کردند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این نامه امده است :نامبرده در حوزه صنعت نقاط قوت بسیاری دارد و آنچه سابقه وی نشان می‌‌دهد، ‌فردی تلاش‌گر، قوی، اجرایی و مسلط به کار صنعت است و حضور وی در رأس وزارت صنعت، معدن و تجارت نقطه‌امید صنعتگران و اهالی کسب‌وکار کشور است و طرح استیضاح نعمت زاده در مجلس فقط تضعیف صنعت کشور خواهد بود. متن این نامه که از سوی انجمن‌ها، تشکل‌های صنعتی و تولیدی قرار گرفته به این شرح است: باهدف مشارکت فعال در اداره امور میهن اسلامی و همکاری دلسوزانه با شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به نیابت از ملت ایران برآنند تا استیضاح وزیر صنعت را بررسی کنید ، ما صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی بر آن شدیم تا ضمن نامه‌ای سرگشاده، تجربیات و نظرات خود را درباره مهندس نعمت‌زاده پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با شما نمایندگان مجلس در میان بگذاریم؛ باشد که در انجام این وظیفه سنگین، یارانی شایسته باشیم. چنانکه مطلع هستید، محمدرضا نعمت‌زاده سوابق درخشانی را در دولت‌های گذشته در کارنامه خود دارد، اما آنچه مهم‌تر از سوابق متعدد مدیریتی ایشان امروز خودنمایی می‌کند، عملکرد بسیار درخشان ایشان در احیای صنعت نیمه‌جان کشور پس از دوران جنگ تحمیلی است، شرایطی که به تعبیر بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی و سیاسی، امروز نیز کشور به واسطه هجوم بی‌امان تحریم‌ها و غرض‌ورزی‌ها و حسادت‌های بدخواهان برون‌مرزی درگیر آن است. در شرایط تحریم که لازمه برون‌رفت از آن، تقدم رویکرد تولیدی و صنعتی بر رویکرد تجاری صرف است، برنامه‌های منسجم و مبتنی بر شاخص‌های علمی و عملی ایشان برای احیای تولید ملی نکته بسیار حائز اهمیتی است که در صورت تحقق می‌تواند بدنه صنعتی کشور را که رنجور از تحریم‌های خارجی و نا مدیریتی‌های داخلی است، جانی تازه ببخشد. ایشان همچنین ضمن رویکرد توسعه محور که لازمه ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری است، بین فعالان اقتصادی، صنعتی و تجاری نیز مقبولیت کافی را داراست و می‌تواند با چانه‌زنی، میان بخش‌های مختلف اقتصادی، تعادلی پویا ایجاد کرده و راه را برای حمایت از فعالیت تولیدی و صنعتی هموار سازد. همچنین تجربیات ایشان در زمینه صنایع مادر و نیز صنایع پایین‌دستی، ایشان را در مقام الگویی برای صنعتگران کشور قرار داده است. ایشان در زمانی که مسئولیتی نداشت، ملجأ و پناهگاه صنایع ایران به شمار می‌رفت؛ حال حضور ایشان در جایگاه مدیریت دولتی، فرصتی مناسب است تا پیوند میان بخش‌های دولتی و خصوصی - باهدف ارتقای سطح تولید ملی و رونق اقتصادی - بیش از پیش برقرار شود. لذا ما صنعتگران و تولیدکنندگان ملی بدین وسیله حمایت قاطع خود را از آقای نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام می‌کنیم. امید داریم که شما وکلای ملت که چشم بینای مردم هستید، تلاش شود رفع موضوعات و مشکلات در فضای تعاملی بر طرف شود ، البته نمایندگان محترم مجلس اعلام کردند که آن‌ها نیز خواهان حل مشکلات در فضای تعاملی هستند لذا شرایط هر چه بهتری را برای بهره‌گیری از خدمات ایشان را فراهم سازید. جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان کشور منبع بازار خبر
کد خبر 28965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضاا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    25 0
    من هم از طرف 75 میلیون مردم به شما میگم فکر جیب خودتون هستید و سودهای نجومی بایدم طرفداری کنید ملت الان جوانها آرزوی پراید دارن!!! پراید!
  • کوروش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    من هم تبریک میگم پیوندتان مبارک
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    3 0
    اره دیگه چون گفت خودروارزان نمیشه ادم خوبیه ولی اگر به فکر ارزان کردن خودرووحمایت از مصرف کننده بدبخت بود انوقت دشمنش میشدید
  • davood ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    4 0
    حتی حوصله نوشتن کامنت رو هم ندارم.وقتی فایده ای نداره غصه خوردن واسه چی؟ ¥
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    آقایون شما چه خصومتی به مقلدین مجلس یابه عبارتی نماینده دلسوز جیب توهی شده نظام دارید!! مثل اینکه آقای نعمت زاده راستی راستی باورش شده نمایندهای مردم درمجلس حضور دارن! البته بعضی ازاونا رامیشه فاکتور گرفت چون تعدادشون به اندازه انگشتان دست هم نمیرسه! شیرمردی چون علی مطهری...! متاسفانه صداشون هم اندازه طول دستشون اونطرف ترنمیرسه! آقای نعمت زاده شما باچین قرارداد واردات خودرو ببند نوددرصد نماینده هابرات کف میزنن!!!توهم حال داری داداش مردم پراید راسوارمیشن به قیمت زانتیا خداراشکر میکنن! چرا میخوای قیمت راپایین بیاری حقت هست استیضاح هم بشی!!