خودروسازان بر تولید خودروهای قدیمی اصرار نکنند

پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان داخلی به جای اصرار بر تولید خودروهای قدیمی خودروهای روز جهان را با مشارکت خودروسازان خارجی تولید کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی خاکساری عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: مذاکرات خودروسازان خارجی برای حضور در ایران بهترین فرصت در زمینه خروج صنعت خودرو از بحران فعلی است. وی با بیان این‌که خودروسازان باید به جای اصرار بر تولید محصولات قدیمی خودروهای روز جهان را تولید کنند، خاطرنشان کرد: کشور ترکیه در این زمینه موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: ترکیه با جذب خودروسازان خارجی شرایط را برای سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها در ترکیه فراهم کرد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون این کشور به یکی از صادرکنندگان مطرح خودرو تبدیل شده است. وی به ایسنا گفت: خودروسازان داخلی نیز باید از این الگو پیروی کرده و شرایط را برای حضور خودروسازان خارجی در ایران و سرمایه‌گذاری آنها فراهم کنند. خاکساری با بیان این‌که در فرآیند حضور خودروسازان خارجی فن‌آوری‌های روز صنعت خودرو نیز به کشور منتقل خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم خودروسازان داخلی این فرصت را غنیمت شمرده و بر تولید خودروهای قدیمی اصرار نکنند.
کد خبر 29228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بردیا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 0
    اره حرف ما مردم هم همینه ما خودروهای قدیمی و از رده خارج رو نمی خواهیم رحمت به اون شیر پاکی که خوردی جناب خاکساری که حرف مردم رو میزنی این خودرو ساز ها خودشون چیز فرض کردند یا مردم رو ؟ نمیدونم ولی مردم دیگه این خودروها رو نمی خرند حالا هی چراغ عوض کن ، سپر عوض کن داشبورد جدید بگذار فایده ای نداره مردم از این کاراتون دیگه خسته شدند