کد خبر 29402
۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
قیمت ماشین ایرانی در چند کشور

پرشین خودرو: معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: ایران در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سواری به کشورهای عراق، آذربایجان و مصر صادر کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، هوشنگ رضایی‌ثمره معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: میزان صادرات خودرو سواری از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه چهار هزار و 824 دستگاه خودرو سواری با متوسط قیمت شش هزار و 794 دلار به کشورهای مختلف صادر کرده است. وی افزود: عمده کشورهایی که از ایران خودرو سواری وارد کردند، شامل عراق با دو هزار و 543، آذربایجان با هزار و 147 و مصر با 612 دستگاه می‌باشند. به گزارش مشرق، معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به واردات 44 هزار و 647 دستگاه خودرو سواری به کشور در هشت ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: ایران در مدت یاد شده از کشور امارات 33 هزار و 899، چین هفت هزار و 99 و کویت هزار و 529 دستگاه خودرو سواری با متوسط قیمت 20 هزار و 704 دلار وارد کرده است.
کد خبر 29402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکرزاده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    چرا نوع ماشین های صادر شده را مشخص نمی کنند؟ آیا پراید را به قیمت وطنی به عراقی و افغانی و مصری می فروشند یا اینکه پژو و سمند و 405 و پرشیا را ؟ خداوند دروغگویان را روسیاه کند که به خودی ها ظلم و به غریبه ها لطف می کنند. خرید یک ماشین که در کشورهای دیگر جزو ملزومات اولیه زندگی است برای ما شده آرزوی دست نیافتنی.