ثبات قیمت کشنده‌ها تا پایان سال

پرشین خودرو: رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور از عرضه هزار دستگاه کشنده تک محور، جفت محور و کمپرسی در سال 93 خبر داد و گفت: تا کنون حدود 360 دستگاه کشنده تولید و به بازار عرضه شده است که تا آخر امسال تولید و فروش آن به 540 دستگاه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، مهرداد امینی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر سهم شرکت سیبا موتور از بازار کشنده های سنگین در ایران حدود 28درصد است که در سال آینده و با افزایش تولید و عرضه هزار دستگاه کشنده این سهم از بازار افزایش می‌یابد. وی همچنین به حفظ جایگاه این شرکت در بازار و ارائه مناسب خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: اکنون در کشور از بین شرکت‌های تولید کننده کشنده که کمتر از 12 نمایندگی دارند رتبه 2را در اختیار داریم، این در حالی است که در تلاشیم تا در بین شرکت‌هایی که 12 نمایندگی به بالا دارند با ارائه مناسب خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتری پی کسب رتبه 4 را کسب کنیم. امینی با اشاره به اینکه سعی شرکت سیباموتور در حفظ قیمت خودروهای تجاری است بیان کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال هیچ‌کونه افزایش قیمتی نداشته باشیم و همچنین پیش بینی می‌شود که در سال آینده نیز بجز یک درصد مالیات بر ارزش افزوده و احتمالا یک درصد بیمه شخص ثالث شاهد افزایش قیمت برای این محصولات نباشیم مگر اینکه تغییراتی در قیمت ارز به وجود آید. وی از مشکلاتی که این تولیدکنندگان را به خصوص در 6ماهه نخست سال تهدید می‌کرد خبر داد و گفت:‌ به دلیل تحریم‌ها و فشارهای بین المللی، افزایش نرخ ارز و مشکلات به وجود آمده در نقل و انتقال پول در نظام بانکی بین المللی عملکرد تمام شرکت‌ها در تولید محصولات کشنده را به گونه‌ دیگری رقم زد به طوری که در 6ماهه ابتدای امسال برنامه تولید به خوبی محقق نشد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: در 6ماهه دوم سال این افت تولید جبران شد و امید است تا با توجه به شرایط جدید و رفع محدودیت‌ها، تولید محصولات روز در کشور ادامه یابد.
کد خبر 29649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    0 0
    کشنده ... و بی کیفیت چینی با سیصد میلیون میدین دست راننده بدبخت بعد از پنجاه هزار کارکرد هر ده کیلومتر یه بار خراب میشه تا کی ظلم تا کی ... خدا ازتون نگزره چند سال پیش با صد تومن میشد یه fh بخریم اما حالا چی