خودروهای فاقد تصادف تخفیف می‌گیرند

پرشین خودرو: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن انتقاد از تعامل نامناسب بیمه‌ها از شرکت‌های بیمه خواست تا تخفیفات مناسب‌تری را برای خودروهایی که چندین سال متوالی تصادف نداشته‌اند در نظر گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ عابدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی پلیس راهور تهران بزرگ با شرکت‌های بیمه ضمن اشاره به کاهش تلفات و تصادفات در شهر تهران اظهار داشت: خوشبختانه در شرایطی تعداد کشته‌شدگان تصادفات در تهران بزرگ به بیش از 800 نفر رسیده که شهر تهران در بردارنده 20 درصد از کل خودروهای کشور است و شهر تهران تنها 10 درصد از نرخ کشته‌شدگان کشور را به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد: با توجه به این مسئله اگر نرخ کشته شدگان شهر تهران به اندازه نرخ متوسط کشور بود،‌تعداد کشته شدگان تصادفات در این شهر باید به بیش از 2 هزار نفر می‌رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانشین رئیس پلیس راهور در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه روسای مناطق راهنمایی و رانندگی و مسئولین شرکت‌های بیمه از تعامل خوبی برخوردار نیستند از نحوه تخفیف بیمه ثالث برای خودروهای فاقد تصادفات انتقاد کرده و گفت: مسئولین شرکت‌های بیمه برای خودروهایی که 15 تا 20 سال هیچ گونه تصادفی نداشتند تخفیف ناچیزی را در نظر گرفته و این میزان تخفیفات به اندازه کافی برای بازدارندگی تصادفات انگیزه ایجاد نمی‌کند لذا مسئولین شرکت‌های بیمه باید برای این رانندگان تخفیفات بیشتری را در نظر بگیرند. عابدی در پایان با اشاره به نقش ویژه آموزش در پیشگیری‌ از تصادفات خاطر نشان کرد: ما از شرکت‌های بیمه تقاضا داریم تا با توجه به نقش ویژه آموزش در کاهش تصادفات،‌امکان ارائه آموزش در زمان ارائه خسارت را فراهم سازد.
کد خبر 29668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دهاتی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بی خیال سردار . دود اگزوز همین ماشینها ده برابر ان 1200 نفر را جبران مافات میکند . واقعا باید به این سواد و آمار افرین گفت . ایشون جاده های کشور را جزء بقیه شهرستانها میکند انگار نه انگار کلی تهرانی که در جاده های شمال و جنوب کشور کشته میشوند به تهران تعلق ندارند .