کد خبر 30197
۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
اس کلاس کوپه 2015+تصاویر

پرشین خودرو: یکی از مهمترین جذابیت های این مدل جدید چراغ های جلوی خودرو است که هر کدام با 47 کریستال سوآروفسکی تزئین شده اند البته این مشخصه انتخابی بوده و سفارش مدل ساده با هزینه کمتر نیز امکان پذیر شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، همواره از این آلمانی انتظار بهترین ها را داشته ایم، شاید هم برند مرسدس بنز چاره ای جز بهترین بودن را ندارد. این رسمی است که از سال 1926 تا کنون به اصلی تغییرناپذیر مبدل شده است. مایکل ولفستر یکی از طراحان برجسته دنیای خودرو در رابطه با مرسدس بنز می گوید: " مرسدس تجسمی از بهترین رویاهای عاشقان خودرو است" .

 این خودروی دوست داشتنی و محبوب از ابتدا در کلاس های مختلفی تولید شده که شاید پرطرفدارترین آنها کلاس اس باشد. اس کلاس ها همواره خودروهایی فوق لوکس بوده و البته در بالاترین شاخص قیمتی میان محصولات بنز قرار داشته اند.

 اخیرا این کمپانی آلمانی باردیگر مشتاقان خودرو را غافلگیر کرده و یک نمونه کوپه را در کلاس اس رونمایی کرده است. نمونه ای که از وقار و عظمت اس کلاس ها بهر مند بوده و در عین حال دوستداران خودروهای کوپه را نیز به سمت خود جلب می کند. بدنه عضلانی و عریض این مدل حسی از قدرت و سرعت را در نگاه اول به مخاطبان انتقال می دهد و به نظر می تواند یکی از جذاب ترین های مرسدس باشد. سیر تکامل اس کلاس از سال 1954 تا هم اکنون مهر تاییدی بر توانایی های این خودرو ساز برجسته آلمانی و البته بین المللی است.
اس کلاس کوپه مدل 2015 در نگاه اول با درهایی بزرگ  و افزایش عرض خودرو تا حدودی متفاوت با سایر کوپه ها به نظر می رسد. یکی از مهمترین جذابیت های این مدل جدید چراغ های جلوی خودرو است که هر کدام با 47 کریستال سوآروفسکی تزئین شده اند البته این مشخصه انتخابی بوده و سفارش مدل ساده با هزینه کمتر نیز امکان پذیر شده است. داشبورد و صندلی ها از چرم طبیعی (دوخت با نخ درشت که کاملا به چشم می آید) پوشانده شده اند.
به گزارش عصر ایران، قلب تپنده اس کلاس کوپه نیز بر پایه پلت فروم 8 سیلندر مرسدس طراحی شده که با این موتور 8 سیلندر، اس کلاس شماره 500 را در ادامه نام خود یدک می کشد و شما با یک اس 500 کوپه سرو کار خواهید داشت. این موتور 4.7 لیتری توانایی تولید 455 اسب بخار را دارد. البته موتور ویژه 12 سیلندر نیز برای این مدل قابل سفارش است که در آن صورت اس کلاس شماره 600 را در ادامه نام خود خواهد داشت و پای پکیج های مطرح آ ام گ نیز به میان خواهد آمد. اطلاعات مربوط به قیمت این زیبای قدرتمند در آینده نزدیک از جانب کمپانی تولیدکننده اعلام خواهد شد.
کد خبر 30197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha