وضعیت صنعت خودرو در اقتصاد مقاومتی بهبود می‌یابد

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بهبود وضعیت صنعت خودرو و قطعه کمک خواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نجفی‌منش اظهار کرد: راهبرد اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به توان تولید داخل به جای واردات است. وی با بیان این‌که حاکم شدن این دیدگاه مطمئنا کمک زیادی به بهبود وضعیت صنایع خواهد کرد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد به این ترتیب وضعیت صنعت خودرو و قطعه در سال آینده بهبود خواهد یافت. عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: هم‌اکنون مشکل اصلی صنعت خودرو تحریم‌های داخلی است که با رفع آن‌ها پیشرفت سریع در این حوزه را شاهد خواهیم بود. وی به ایسنا گفت: در این زمینه باید دستورالعمل‌های بانک مرکزی، شرایط گشایش ال‌سی، نرخ بهره تسهیلات بانکی، شرایط دریافت مالیات بر ارزش افزوده از قطعه‌سازان و برخی دیگر از قوانین اصلاح شود. نجفی‌منش با بیان این‌که هدف‌گذاری خودروسازان برای سال آینده تولید یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو است، تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای سریع سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شاهد بهبود وضعیت در این حوزه باشیم.
کد خبر 30717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    2 0
    کاش یک کم هم مقاومت ماشیناتون زیاد می شد البته به نظر من اقتصاد مقاومتی در زمینه خودرو یعنی مردم در برابر خودروسازان مقاومت کنند و خودرو نخرند تا شاید کیفیت آن بهتر و قیمت ان را پایین تر بیاورند اینجوری وضعیت خودروسازان هم کم کم بهتر میشه
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    از اون حرفهاست ها.یعنی بهرحال بیان از شما قطعه بخرند!