مخالفت مجلس با افزایش جرایم رانندگی

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با طرح افزایش جرایم رانندگی که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به هیات دولت ارائه شده، اعلام کرد.

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، افزایش جرایم رانندگی تنها فشار بیشتری به مردم وارد خواهد کرد و نباید برای کاهش تصادفات و جرایم رانندگی این هزینه‌های گزاف را به مردم تحمیل کرد. وی اذعان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی باید با همکاری دولت تدبیر و امید فرهنگ‌سازی مناسبی‌ در زمینه کاهش آمار تصادفات انجام دهند و تنها افزایش جریمه متناسب با نرخ تورم راهگشا نخواهد بود. قاضی پور در خصوص اصلاح ماده قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر بازگرداندن مدت معافیت معاینه فنی خودروهای نو از 5 سال به 2 سال تصریح کرد: شدیدا مخالف این موضوع مطرح شده هستم چرا که خودرو تولید شده پس از انجام آزمایشات و تست‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و تمامی استانداردهای مربوط به کیفیت خودرو، آلایندگی و ... را پاس می‌کند. وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح جز پرداخت هزینه‌‌ اضافی سودی برای مصرف کنندگان نخواهد داشت و فقط منبع درآمد مطلوبی برای شهرداری است.
کد خبر 30721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چاقروند ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    1 0
    درست است چراکه اکرافزایش جرایم چاره ساز بود باید شاهد کاهش تصادفات وتخلفات می بودیم راه چاره چیز دیگری است (نظام مدیریت یکپارچه حمل ونقل وایمنی کشور)