2 محصول جدید به همراه «دنا» در سال جاری به بازار می آید

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: دنا و دو محصول جدید دیگر ایران خودرو در سال 93 به بازار عرضه می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یكه زارع با بیان این مطلب گفت: در سال 93 تولیدات ایران خودرو افزایش می یابد كه این افزایش تولید به برقراری تعادل در بازار و ثبات بیشتر قیمت ها منجر خواهد شد. وی که در بازدید از مركز تماس شركت امداد خودرو ایران سخن می گفت، اظهار داشت: موج مسافرتی ایام نوروز از آخرین روزهای سال گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز كشور وظیفه خود دانسته و می داند كه در ایام خدمات پس از فروش و امدادی خود را به صورت ویژه ارائه كند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینكه در 16روزی كه از اجرای طرح مشترك امداد نوروزی 93 گذشته روزانه حدود 2هزار خدمات امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده است، اظهار كرد: نزدیك به 98درصد از تماس های گرفته شده با امداد خودرو ایران در تماس اول پاسخ داده شده و در صورت نیاز به خدمات، تیم های امدادی به طور میانگین در مدت زمان كمتر از 22دقیقه به محل اعلام شده از سوی هموطنان رسیده اند. یكه زارع ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی ناوگان امدادی شركت امداد خودرو ایران با 2200 تیم امدادی به ارائه خدمات به هموطنان پرداخته اند. علاوه بر این 550 نمایندگی خدمات پس از فروش شركت نیز فعال بوده اند كه از این میان 270 نمایندگی خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه كرده اند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رضایت مشتری را محور اصلی تمام برنامه های این شركت عنوان كرد و افزود: كاهش زمان انتظار برای ارائه خدمات امدادی مدنظر ما بوده و هست اما هدف اصلی این است كه تولید محصولات شركت به لحاظ كیفی چنان ارتقا یابد كه مشتری دست كم در دو سال اول به جز برای تعویض فیلتر و روغن نیازی به مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی ها نداشته باشد. یكه زارع با بیان اینكه رسیدن به این سطح از كیفیت در تولید محصولات دور از دسترس نیست، اظهار كرد: این موضوع به عنوان یكی از محورهای كاری ایران خودرو در دستور كار قرار گرفته و سعی می كنیم در سه سال آینده به آن دست پیدا كنیم. وی مشاركت با شركت دیگر خودروساز كشور در اجرای طرح امداد نوروزی 93 را رویكردی مثبت توصیف كرد و افزود: ارائه خدمات به محصولات غیر ایران خودروئی در چهارچوب وظایف اجتماعی شركت صورت گرفته است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به پرسش یكی از خبرنگاران در خصوص برنامه های این شركت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار كرد: همانطور كه قبلا هم اعلام كردیم یكی از مصداق های عملی و عملیاتی تحقق سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی توسعه صادرات و تامین ارز مورد نیاز از این طریق است. توسعه صادرات محصولات نیز فقط با افزایش كیفی تولید و خدمات پس از فروش امكان پذیر خواهد بود.
کد خبر 31289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    17 0
    شما همون پیکاپ دیزلی هارو که 2سال پیش به قیمت زیر چهل میلیون ثبت نام کرده بودیمو الان میگین 89میلیون قیمتشه رو نمیتونین تحویل بدین. خودرو جدید نمیخوایم
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    19 0
    تورو خدا به این مسئولین ایران ... بگید دست از سر این سمند بردارن. هر روز یه چراغ براش میزارن با یه اسم جدید.
  • جواد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    19 0
    سال پیشم قرار بود 4 محصول جدید بیاد - البته شاید راست میگن مثل 405 slx یا glx اتاق جدید - نمیخوام بی احترامی کنم ولی واقعا نمیفهمید یا مردم رو نفهم فرض کردید نه واقعا نمیفهمید !!!!!!!
  • بابابزرگ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    19 0
    خوب معلومه یک چراغ عوض میکنن میشه مدل جدید
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    فکر کنم دو محصول جدیدش دنا با کیسه هوا و دنا با موتور یورو 4 باشه که با دنای معمولی متفاوت باشه احتمالا 4 تا 5 تومنی هم باید گرونتر باشه !