کد خبر 32092
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
مدیرعامل پژو در ایران خودرو

پرشین خودرو: هاشم یكه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و ماكسیم پیكا مدیرعامل شركت پژو، در مذاكره سنگین 10 ساعته در تهران، ابعاد جدید همكاری های مشترك را بررسی كردند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این مذاكرات اجرای تعهدات گذشته از سوی شركت پژو و انتقال دانش فنی و طراحی و تولید خودروهای مشترك و ساخت داخل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این مذاكره مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو بر سرمایه گذاری شركت پژو در ایران تاكید و آن را محور اصلی و لازم توافقات اعلام كرد. از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه توسعه حضور ایران خودرو در شبكه صادراتی پژو بود كه دو طرف، راه‌‌كارهای اجرایی برای تحقق این موضوع را طرح و بررسی كردند. در این جلسه از سوی هیات ایرانی بر همكاری های مشترك در چارچوب منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تاكید شد. نتایج این مذاكره سنگین و فشرده 10 ساعته بزودی مشخص خواهد شد.
کد خبر 32092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روزبه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    1 0
    تمام مدلهایی که قرار بود اینجا هم بیایند تماما رفتند چین مثل: 301 408 308سدان و... بعد چراغ 206 رو عوض کردن جای 207 واقعی به ما غالب کردن! این فرانسویها این فرانسویها و دوستان ایرانخودرویشان!
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    4 0
    باید برای پژو رقیب بهراشیم نه رنو بلکه از کشورهای دیگه چون واقعا پژو قدرت صحبت در مقابل خودروهای المانی ژاپنی امریکایی ایتالیایی رو نداره هزاران شرکت اماده همکاری هستن که هوان ایستادن جلو تحریم رو هم دارن امریکا سهام داره پژو هستش و خیلی راحت میتونه دوباره مارو دچار تحریم و مشکل کنه