کد خبر 32490
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
تلفیقی از خودرو و موتورسیکلت+تصاویر

پرشین خودرو: شاید شما هم در خرید یک وسیله نقلیه بین موتورسیکلت و خودرو مردد و دودل هستید پس بهتر است به دنبال تلفیق این دو وسیله نقلیه باشید.

به گزارش «پرشین خودرو»، ما به شما لیستی از بهترین وسایل نقلیه با این دوکارکرد را به خدمت شما معرفی می‌کنیم که البته بسیاری از این مدل‌ها در همان نسخه مفهومی‌باقی مانده اند.

1288376804375_WIDESCREEN
Volkswagen GX3
فولکس واگن از مدل مفهومی‌GX3 چندی پیش رونمایی کرد که البته هیچ وقت به تولید نرسید که البته این خودروساز برای این وسیله نقلیه جالب قیمت ۱۷ هزار دلاری نیز تعیین کرده بود.
به نظر می‌رسد ایمنی این وسیله نقلیه مورد دیگری بود مه فولکس واگن المانی را در مورد تولید این وسیله نقلیه دچار شک و تردید کرد تا برای همیشه ساخت آن به تعویق بیافتد.

1288376804492_WIDESCREEN
Carver One
این محصول بیشتر شبیه یک موتورسیکلت منحنی است که سیستم دینامیکی آن به طور خودکار بهترین زاویه را برای کابین راننده برای شتاب و سرعت‌های مختلف تنظیم می‌کند.
این وسیله نقلیه دارای یک احساس منحصر به فرد بود که البته ساخت آن به دلیل ورشکستگی سازنده در سال ۲۰۰۹ متوقف شد.

1288376804687_WIDESCREEN
Toyota i-ROAD
این وسیله نقلیه ۳ چرخ دارای ظفیت دو سرنشین و جمع و جور و البته تمام الکتریکی است که البته نسخه نهایی و تولیدی ان در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد و قرار است تا یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه حمل و نقل درون شهری در آینده نزدیک باشد.

1288376804531_WIDESCREEN
Peugeot 20Cup
این یک خودرو مفهومی‌دیدنی و بسیار جذاب است که دارای وزن کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم بوده و چرخ عقب بزرگ ان توسط یک موتور توربودیزل ۱٫۶ لیتری به حرکت در می‌آید.
متاسفانه این خودرو نیز همانند مدل‌های مشابه در همان مرحله نمونه مفهومی‌باقی ماند و خودروساز فرانسوی تمایلی به تولید انبوه آن نشان نداد.

1288376804570_WIDESCREEN
Proxima – Alvino Design
این وسیله نقلیه که بسیار شبیه به یک خودرو معمولی است دارای طراحی بسیار آینده نگرانه و زیبا هیبریدی نیز بوده که به صورت کامل توسط Alvino Design طراحی شده است.
این خودرو دارای ظرفیت دو سرنشین بوده و دارای بهترین بازدهی برای روزهای بارانی است.

1288376804648_WIDESCREEN
The Hawk
این وسیله نقلیه ۳ چرخ دارای یک موتور Honda RC51 است که می‌تواند دور موتور ۱۰ هزار دور در دقیقه را نیز پشت سرگذارد .
هاوک توسط الکس‌هادج طراحی شده است که بسیار قابل توجه است و در حالی که بر روی بدنه شاهد پشم شیشه هستیم شاسی‌های آلیاژی نیز بر روی چرخ‌های ۱۹ اینچی استوار شده است.

1288376804726_WIDESCREEN
V13R – Campagna Motors
به گزارش خودروسازی، یکی از معدو وسایل نقلیه لیست ما که دارای یکپارچه سازی کامل با سیستم خود و همچنین طراحی پویا است که یک حس رانندگی همراه با هیجان بالا را به راکبان خود تزریق می‌کند.
در ضمن شما می‌توانید مدل تی رکس از همین سازنده را نیز خریداری کنید که برای مسابقات قهرمانی تدارک دیده شده است.

1288376804609_WIDESCREEN
R3 Concept – T3 Motion
این وسیله نقلیه به صورت اختصاصی برای یک مسافرت دو نفره الکتریکی طراحی و ساخته شده است که این شرکت این خودرو –دوچرخه را با نام R3 روانه بازار کرد.
این خودرو جمع و جور دارای یک موتور الکتریکی است که با یک بار شارژ قادر به طی مسافت بیش از ۱۶۰ کیلومتر بود که البته دیگر هیچ گونه اطلاعاتی از نسخه تولیدی آن منتشر نشد.

1288376804453_WIDESCREEN
Can-Am Spyder
این موتورسیکلت ۳ چرخ دارای محبوبیت بسیار زیادی است که با یک سیستم کشش و کنترل پایداری محبوبیت خاصی در بین جوانان دارد.
در ضمن این وسیله نقلیه به ترمز ABS مجهز شده است که البته شما نیاز به داشتن گ.اهینامه موتورسیکلت و یا خودرو برای راندن این وسیله نقلیه دارید که البته اگر گواهینامه رانندگی دارید باید یک دوره اجباری هفت ساعته را نیز طی کنید.

1288376804414_WIDESCREEN
C-1 – Lit Motors
شما دوست دارید که موتورسیکلت داشته باشید و در عین حال دارای احساس رانندگی یک خودرو باشید،این وسیله نقلیه مخصوص شما ساخته شده است که دارای ظرفیت دوسرنشین به همراه کیسه هوا و سیستم کنترل کشش است.
به نظر می‌رسد این وسیله نقلیه در هر دودنیا وسیله مناسبی باشد که قرار است اولین سری ان نیز در سال جاری میلادی روانه خیابان‌ها شود.

کد خبر 32490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha