کد خبر 33032
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

پرشین خودرو: شکیرا،امسال ترانه غیر رسمی جام جهانی برزیل را با عنوان ;la la la منتشر کرده است. او در این ترانه سعی به رقابت با ترانه اصلی جام جهانی دارد. در این ویدیو کلیپ پرچم ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی دو بار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش «پرشین خودرو»، جنیفر لوپز امسال ترانه جام جهانی را به همراه یک خواننده معروف برزیلی و پیت بول می خوانند.

جام جهانی فوتبالی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای غیر سیاسی در دنیا که بیشترین مخاطبان را از آن خود می کند در راه است. یکی از سنت های دیرین این رخداد ورزشی آهنگی است که به مناسبت برگزاری این مسابقات خوانده میشود و معمولا یک خواننده محبوب و مشهور به مناسبت آغاز مسابقات و با توجه به موقعیت مکانی و سنن مربوط به میزبان هر دوره ترانه و آهنگ تنظیم میشود.

 پرچم ایران در موزیک ویدئوی شکیرا

در جام جهانی 2010 افریقای جنوبی شکیرا خواننده دو رگه کلمبیایی - لبنانی خواننده ترانه جام جهانی بود. امسال این ترانه را جنیفر لوپز، به همراه یک خواننده معروف برزیلی و پیت بول می خوانند.

شکیرا، امسال ترانه غیر رسمی جام جهانی برزیل را با عنوان ;la la la منتشر کرده است. او در این ترانه سعی به رقابت با ترانه اصلی جام جهانی دارد . در این ویدیو کلیپ پرچم ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی دو بار به نمایش درمی‌آید .

پرچم ایران در موزیک ویدئوی شکیرا

کافه سینما

 

کد خبر 33032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha