کد خبر 33214
۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
بازار داغ تاکسی‌فروشی در پایتخت+جدول

پرشین خودرو: جالب آن است که خریداران تاکسی تنها محدود به افرادی نمی‌شود که قصد کار با خودرو را دارند. بازاریان پر درآمد و مدیران پر مشغله نیز از مشتریان تاکسی‌های زرد محسوب می‌شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر سری به بخش نیازمندی‌ روزنامه‌های معروف زده باشید، با حجم عظیمی از صفحات مواجه خواهید شد که به خریدوفروش تاکسی‌های گوناگون به خصوص پژو، روآ، پیکان، تویوتا، پراید و... پرداخته‌اند.
باید در نظر داشت که سهمیه بنزین بالاتر این خودروها، تردد بدون محدودیت ترافیکی و بعضاً فعالیت در چند خط و گردشی بودن از مزیت‌هایی است که پای دلالان و خریداران را به این بازار باز کرده است تا از فروش تاکسی‌های مدنظر به قیمت بالاتر کسب سود کنند.
به گفته یکی از فروشندگان، منظور از خرید تاکسی، صرفاً خرید ماشین موردنظر است. چراکه آنچه در سازمان تاکسی‌رانی به ثبت می‌رسد کارنامه تاکسی فرد بوده و شخصی که اقدام به خرید این تاکسی کرده، ممکن است تمایلی به اینکه از ماشین مدنظر به‌عنوان منبع درآمد استفاده کند، نداشته باشد؛ در غیر اینصورت باید به شرکت تاکسی‌رانی مراجعه کرده و کارنامه را به نام خود ثبت کند.
این فروشنده گفت: تاکسی‌هایبی‌سیم و یا گردشگری خصوصاً تاکسی‌های خط فرودگاه امام، نسبت به خودروهایی که تنها موظف به تردد در یک خط هستند، گران‌تر بوده و بیشتر مشتریان هم مایل به خرید این نوع خودرو هستند.
به گزارش بازار خبر، اگر متقاضی خرید ماشین‌های مذکور هستید، باید این نکته را اضافه کنیم که با توجه به مزیت‌های کلی این نوع ماشین‌های خاص نسبت به سایر خودروهای معمولی، قیمت آن‌ها کمی بالاتر بوده است. از طرف دیگر در این بازار فعلاً به دنبال تاکسی صفر نباشید چراکه در حال حاضر خودروی صفری در این بازار برای خرید نیست.
 

 
کد خبر 33214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha