کد خبر 33366
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
شیرازی ها بخش خصوصی را فراموش کردند!

پرشین خودرو: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز در حالی برگزار شد که برخوردهای تبعیض آمیز و ناهماهنگی مسوولان این نمایشگاه گله مندی برخی از خودروسازان بخش خصوصی را به همراه داشت.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از موج، در روز افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور استاندارد استان فارس همراه بود، برنامه بازدید از غرفه به گونه ای بود که وی به همراه گروه دیگری از مسوولان استانی به صورت شتابزده و تنها از برخی غرفه های خودروسازان بزرگ بازدید کردند و هیچ برنامه ای برای بازدید از دیگر غرفه ها تنظیم نشده بود. برپایه این گزارش، این در حالی بود که برخی از خودروسازان بخش خصوصی در یک سالن کامل، با تمام امکانات و معرفی محصولات جدید در این نمایشگاه حضور یافته بودند و دست کم انتظار می رفت برنامه ای برای تقدیر از حضور این شرکت ها در استان فارس دیده شود. این گزارش می افزاید، برخوردهای تبعیض آمیز و گزینشی مسوولان نمایشگاه خودرو شیراز در روزهای بعد نیز ادامه یافته و حتی برنامه بازدید شهردار شیراز نیز به همین شکل برنامه ریزی شده بود و برای وی نیز امکان بازدید از دیگر سالن ها و غرفه ها فراهم نشده بود. این اتفاقات در شرایطی است که خودروسازان بخش خصوصی با تمام انگیزه و توان در نمایشگاه خودرو شیراز مشارکت کرده و بخش قابل توجهی از جذابیت های این رویداد را رقم زده بودند و در عین حال برنامه های گسترده ای را برای بالا بردن سطح خدمات خود در استان فارس در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر 33366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    3 0
    مهم مردم شيراز هستن که از همه ي غرفه ها خوب استقبال کردن .مردم مي خوان ماشين بخرن نه مسئولين.مي خوام که مسئولين اصلا بازديد نکنن.در ضمن حق مردم شيراز بود که خودروساز هاي ديگر و بهتر هم حضور داشتن.