کد خبر 33512
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
ایمن‌ترین شاسی‌بلندها+تصاویر

پرشین خودرو: در بازار خودروهای کراس اور و شاسی بلند ها، به طور یقین با توجه به کارکرد خانوادگی این خودروها، ایمن بودن آن نیز برای خریداران مهم است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شما نیز برای اینکه از سرمایه‌گذاری خود برای خرید خودرو مطمئن شوید یک لیست ۱۰ تایی از امن‌ترین خودروهای کراس آور و شاسی‌بلند که در بازار امروز آمریکا به فروش می‌رسند را به خدمت شما معرفی می‌کنیم.

برای تعیین امن‌ترین خودروهای کراس آور و شاسی‌بلند موجود در بازار، ما به بررسی آمار اداره ملی ایمنی بزرگراه‌ها و همچنین موسسه IIHS پرداختیم که بی‌خطرترین خودروها را مشخص کرده بودند.
در ضمن ترتیب لیست بر اساس حروف الفبا بوده و بدین ترتیب خودروهای انتهای لیست هیچ فرقی ازلحاظ کیفیت با خودروهای ابتدای لیست ندارند.
.
Acura MDX

acura-mdxاگرچه مدل ۲۰۱۴ این خودرو دارای امتیاز بالای ایمنی از IIHS است این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که مدل ۲۰۱۵ نیز در دسترس خریداران خواهد بود که بدین ترتیب این امکان نیز وجود دارد که ۲۰۱۵ MDX نیز امتیاز بالایی دریافت کند.

شروع قیمت‌گذاری این شاسی‌بلند لوکس از ۴۳۴۶۰ دلار شروع می‌شود که دارای متوسط مصرف سوخت ۲۰ مایل در هر گالن در شهر و ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه است که با سیستم Super Handling All-Wheel Drive در حدود ۲ هزار دلار به قیمت آن افزوده می‌شود که در این صورت دارای متوسط مصرف سوخت ۱۸ مایل در هر گالن در شهر و ۲۷ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
در زیر هود این خودرو نیز شاهد یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 باقدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۲۶۷ پوند بر فوت هستیم.
.
Chevrolet Equinox

chevrolet-equinoxیکی از ایمن‌ترین کراس اورهای بازار که دارای درجه ایمنی بالایی نیز است که دارای شروع قیمت ۲۵۳۱۵ دلاری نیز است.

مدل ۲۰۱۴ Chevrolet Equinox در مدل استاندارد خود دارای سیستم محور جلو به همراه یک موتور ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر به همراه قدرت پیشرانه ۱۸۲ اسب بخاری و ۱۷۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.
موتور چهار سیلندر که در زیر هود محصول شورلت قرارگرفته است دارای متوسط مصرف سوخت ۲۲ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته مدل قدرتمندتر ۳٫۶ لیتری V6 بنزینی دارای قدرت پیشرانه ۳۰۱ اسب بخاری و ۲۷۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که البته این مدل تمام محور دارای شروع قیمت ۲۷۰۶۵ دلاری است.
.
GMC Terrain

gmc-terrain

این خودرو جی‌ام سی جمع‌وجور دارای شروع قیمت ۲۷۳۹۰ دلاری است و دارای موتور استاندارد ۲٫۴ لیتری همانند مدل Equinox است و البته درست مانند Equinox دارای یک موتور قدرتمندتر ۳٫۶ لیتری V6 است که با سیستم مصرف سوخت اقتصادی دارای متوسط مصرف سوخت ۲۲ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته فضای داخلی باز و فضای بار خوب بر محسنات این مدل افزوده است.
.
Mazda CX-5

mazda-cx-5

خودرو بعدی در لیست ما محصولی از خودروساز ژاپنی مزدا است که دارای شروع قیمت ۲۲۳۷۵ دلاری است و در زیر هود خود دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر اسکای اکتیو باقدرت پیشرانه ۱۵۵ اسب بخاری و ۱۵۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که البته مدل قدرتمندتر ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر نیز باقدرت پیشرانه ۱۸۴ اسب بخاری و ۱۸۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور نیز در دسترس خریداران است.
مدل با موتور کوچک‌تر دارای متوسط مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در شهر و ۳۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته مدل قدرتمندتر محور جلو نیز دارای متوسط مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
در ضمن مدل با سیستم انتقال قدرت دستی نیز تنها دارای موتور ۲٫۰ لیتری است که البته از اکتبر ۲۰۱۳ نیز دیگر در لیست IIHS جای نگرفته است.
.
Mercedes-Benz M-Class

mercedes-benz-m-classاگر شما به دنبال یک خودرو شاسی‌بلند امن و البته لوکس هستید خودرو مرسدس بنز کلاس ام باید در صدر لیست شما قرار بگیرد که تنها وسیله نقلیه‌ای است که از اوت ۲۰۱۳ به بعد تولیدشده و در لیست ایمن‌ترین محصولات نیز قرارگرفته است.

اگر قیمت برای شما مشکلی نیست مدل پایه ML350 دارای شروع قیمت ۴۸۷۱۵ دلاری بوده و با موتور استاندارد ۳٫۵ لیتری V6 باقدرت پیشرانه ۳۰۲ اسب بخاری و ۲۷۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور عرضه می‌شود که طبق استانداردهای EPA دارای متوسط مصرف سوخت ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
در ضمن مدل ML350 با فناوری بلوتک دارای موتور توربوشارژ ۳٫۰ لیتری دیزلی باقدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخاری و ۴۵۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است و مدل ML550 دارای یک موتور ۴٫۶ لیتری بیت توربو V8 باقدرت پیشرانه ۴۰۲ اسب بخاری و ۴۳۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور است و سرانجام مدل قدرتمندتر ML63 با همکاری AMG که قدرتمندترین خودرو این کلاس است دارای یک موتور ۵٫۵ لیتری بیت توربو V8 باقدرت پیشرانه ۵۱۸ اسب بخاری و ۵۱۶ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.
.
Mitsubishi Outlander

mitsubishi-outlanderمیتسوبیشی Outlander دو سال پیاپی است که به‌عنوان یک محصول ایمن توسط IIHS انتخاب می‌شود که با یک موتور استاندارد ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر باقدرت پیشرانه ۱۶۶ اسب بخاری و ۱۶۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور عرضه می‌شود.

سیستم سوخت اقتصادی این کراس آور دارای متوسط مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۱ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته مدل قدرتمندتر ۳٫۰ لیتری V6 دارای قدرت پیشرانه ۲۲۴ اسب بخاری و ۲۱۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که بدین ترتیب دارای متوسط مصرف سوخت ۲۰ مایل در هر گالن در شهر و ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه است که این خودرو فوق مصرف اقتصادی دارای برچسب قیمت ۲۳۸۴۵ دلاری است که مدل استاندارد Outlander دارای هفت کیسه هوا و ۱۰ سال گارانتی محدود سیستم پیشرانه است.
.
Nissan Rogue

nissan-rogueاین خودرو که برای سال ۲۰۱۴ به‌روز شده است دارای بهترین مقادیر در همه موارد در کلاس خود است که البته دارای شروع قیمت ۲۳۶۵۰ دلاری است که از این لحاظ دارای شرایط بهتر از Mitsubishi Outlander است درحالی‌که متوسط مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در شهر و ۳۳ مایل در هر گالن در بزرگراه است تا یکی از بهترین‌ها در کلاس خود باشد.

تأمین انرژی این خودرو از یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر باقدرت پیشرانه ۱۷۰ اسب بخاری و ۱۷۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است تا یکی از بهترین خودروها در کلاس خود باشد.
.
Subaru Forester

subaru-foresterشاسی‌بلند جمع‌وجور سوبارو فورستر یکی از مقرون‌به‌صرفه و امن‌ترین خودروهای موجود در بازار امروز است که با برچسب قیمت مناسب ۲۲۸۲۰ دلاری در دسترس خریداران است.

مدل تهاجمی‌تر XT دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ باکسر چهار سیلندر باقدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخاری و ۲۵۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که دارای شروع قیمت ۲۸۸۲۰ دلاری است.
در ضمن مدل پایه فورستر دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری باکسر چهارسیلندر باقدرت پیشرانه ۱۷۰ اسب بخاری و ۱۷۴ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.
مصرف سوخت اقتصادی این مدل در حدود ۲۴ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است درحالی‌که موتور قدرتمندتر توربوشارژ دارای متوسط مصرف سوخت ۲۳ مایل در هر گالن در شهر و ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
.
Toyota Highlander

toyota-highlanderتویوتا هایلندر ممکن است یکی از انتخاب‌های خوب شما برای اینکه یک محصول باقابلیت اطمینان بالاو ایمنی داشته باشید خواهد بود که البته مدل ۲۰۱۴ یعنی Highlander LE دارای شروع قیمت ۳۰۰۷۵ دلاری است.

به گزارش خودروسازی، مدل استاندارد هایلندر دارای یک موتور ۲٫۷ لیتری چهار سیلندر باقدرت پیشرانه ۱۸۵ اسب بخار و ۱۸۴ پوند بر فوت نیروی گشتاور است و مدل قدرتمند تر ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۲۷۰ اسب بخاری و ۲۴۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.
با سیستم مصرف سوخت اقتصادی،‌هایلندر استاندارد دارای متوسط مصرف سوخت ۲۰ مایل در هر گالن در شهر و ۲۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است و موتور قدرتمندتر V6 نیز دارای متوسط مصرف سوخت ۱۹ مایل در هر گالن در شهر و ۲۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است.
.
Volvo XC60

volvo-xc60درنهایت، هیچ جای تعجب نیست که ما محصول ممتاز خودروساز سوئدی ولوو یعنی XC60 را در این لیست مشاهده می‌کنیم که درواقع با سیستم هشداردهنده برخورد از جلو بالاترین امتیاز ممکن را از IIHS دریافت کرد و برای مدل ۲۰۱۵، این خودرو با سیستم انتقال قدرت جدید all-new Drive-E عرضه‌شده است که مدل پایه با یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخاری و ۲۵۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور عرضه‌شده است که البته دارای شروع قیمت ۲۶۶۷۵ دلاری است و دارای متوسط مصرف سوخت ۲۴ مایل در هر گالن در شهر و ۳۱ مایل در هر گالن در بزرگراه است.

 

کد خبر 33512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha