کد خبر 33648
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
حرکت نمادین خودرو برقی در تهران

پرشین خودرو: رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: خودرو برقی که تولید آن کاملا ایرانی است به صورت نمادین میدان حسن آباد تا ساختمان شورای اسلامی شهر تهران را طی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، رحمت الله حافظی افزود: دولت و حاکمیت باید زیر ساخت های استفاده از خوردوهایی با سوخت پاک را که با استفاده از توان فنی نیروهای داخلی ایجاد شده، برای ایجاد هوای پاک شهر فراهم کند. وی با اشاره به تکالیف تعیین شده توسط مدیریت شهری برای شهرداری تهران در برنامه 5 ساله دوم اظهار کرد: بر اساس این تکالیف، شهرداری مکلف شده تا در طول سال اول برنامه ریزی لازم را در قالب لوایح به شورا ارائه و در سال های بعدی به سمت ایجاد زیرساخت ها حرکت کند. حافظی بیان کرد: می توان با ایجاد زیر ساخت ها از ابتدای سال آینده محدودیت هایی را برای خودروهای با سوخت فسیلی در محدوده طرح ترافیک در نظر گرفت. به گزارش ایرنا، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید با ایجاد انگیزه لازم خودرو سازان با جدیت بیشتری برای تولید خودروهای با سوخت پاک اقدام کرده و مردم نیز به سمت استفاده از خودروهای پاک با اولویت دوچرخه، موتورهایی با سوخت پاک و در نهایت ماشین های با سوخت پاک حرکت کنند. وی تولید این خودرو را گامی بسیار ارزشمند دانست و گفت: خودرو تولید شده خودرو بسیار خوبی است و با رسیدن آن به تولید انبوه اشکالات جزیی موجود نیز برطرف می شود.
کد خبر 33648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    بهتر است وقتی یک محصول قرار است در بین مردم معرفی شود بهترین طرح و عملی ترین طرحها وارد بازار اولیه شود تا تصویر خوبی در ذهن مردم بجا گذاشته و از سوی جامعه راجع بع داشتن آن فکر شود ..نه اینکه چیزی مثل این که باعث تمسخر بشود....بهترین و کاربردی ترین خودروهای برقی حال حاضر جهان از سوی تویوتا و نیسان و بی ام و و فورد عرضه شده که بهتر بود از این خودروها جهت معرفی استفاده میشد