قیمت تیبا 2 هنوز مشخص نشده

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش داخلی سایپا از برگزاری جلسات کارشناسی خودروسازان و اعضای شورای رقابت برای اعلام قیمت نهایی انواع خودرو خبر داد و گفت: در صورت رفع اختلافات به‌زودی قیمت‌های جدید اعلام می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدعلی قادری با اشاره به اینکه هنوز قیمت نهایی تیبا2 در کمیته ستاد فروش این شرکت نهایی نشده است، اظهار داشت: البته این خودرو در شبکه فروش در حال توزیع است که امیدواریم طی هفته آینده قیمت تیبا2 نهایی و عرضه آن به مشتریان آغاز شود. وی در رابطه با فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو و میزان تغییر قیمت انواع محصولات شرکت سایپا نیز افزود: از همان روزهای نخست فرمول جدید قیمت گذاری خودرو، سایپا آمادگی خود را برای اجرای 5 شرط شورای رقابت اعلام کرده است اما در رابطه با قیمت‌ها باید این نکته را متذکر شوم که قیمت خودرو با توجه به متغیر‌های خاصی تعیین می‌شود که هنوز در این خصوص به اجماع نهایی با شورای رقابت دست پیدا نکرده‌ایم. به گزارش تسنیم، معاون بازاریابی و فروش داخلی سایپا اضافه کرد: برای رسیدن به تصمیم نهایی برای تعیین قیمت نهایی انواع خودروها در حال برگزاری جلساتی با شورای رقابت هستیم تا براساس فرمول تعیین شده و بررسی متغیر‌ها در نهایت به قیمت‌های قابل قبولی دست پیدا کنیم. به‌اعتقاد قادری، در فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو متغیر‌های مختلفی از جمله کیفیت محصولات و میزان ارزبری آنها قرار دارد که در این رابطه اختلاف نظرهایی با شورای رقابت و خودروسازان است که امید می‌رود طی روزهای آینده این اختلاف نظرها برطرف و قیمت نهایی خودروها اعلام شود.
کد خبر 33675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منتظر کاهش قیمت ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    اجحاف کنندگان محترم پس چطوری بیش از نصف قیمت خودرو رو رو یک سال پیش از مردم گرفتید بخدا هیچ جای جهان اینطوری با مردم برخورد نمیکنن خدا از گرانفروشان نگذره