کد خبر 34111
۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
احمقانه‌ترین خیابان‌های جهان+تصاویر

پرشین خودرو: اگر شما در حال رانندگی با یک ماشین، دوچرخه و یا موتورسیکلت باشید و با این جاده‌های اجمقانه برخورد کنید چه حالی به شما دست می‌دهد.

Baldwin Street 2

1288377084448_WIDESCREEN
این خیابان طولی در حدود ۳۵۰متر است که شما برای رانندگی در آن به یک روح پرماجرا نیاز دارید که البته برخی از دونده‌ها ودوچرخه سواران به عمد این مسیر را انتخاب می‌کنند تا بدنشان بیشتر وری فرم بیاید و چالش بیشتری را تجربه کنند.

Rue St-Leon

1288377084721_WIDESCREEN
این تپه در خیابان لئوو تپه آنجی در کبک کانادا قرار گرفته است و دارای بخش‌هایی است که شیب ۱۸ درجه بین ۳۲ و۳۳ درصد دارد و اگرگذر شما به این منطقه افتاد سعی نکنید که بدلکاری کنید.

Vale Street

1288377084799_WIDESCREEN
شما نیاز به یک اعصاب پولادین برای رانندگی در خیابان واله در بریستول دارید که با وجود شیب بسیار زیاد نزدیک به ۴۰ درجه این خیابان انگلیسی در کتاب رکوردهای گینس جای نگرفته است زیرا بخش شیب دار آن خیلی کوتاه است.

Eldred Street

1288377084604_WIDESCREEN
اگر شما به بالای خبایان الدر برسید باید تمام تلاش خود را برای یک نمایش خیره کننده از کوه سان گابریل را مشاهده خواهید کرد که در میان خیابان‌های لس آنجلس یکی از معدود مناطقی لسا که دارای یک شیب تقریبا ۳۲ درصد ( تقریبا ۱۸ درجه) است.

Filbert Street و ۲۲nd Street

1288377084682_WIDESCREEN
سان فرانسیسکودر دشت ساخته نشده است و درخت فیلبر استریت وخیابان ۲۲ در میان شدیدترین شیب‌ها در خیابان می‌باشد که در حدود ۶۰تا ۷۰ متر با شیب ۳۱٫۵ است.

Canton Avenue

Canton Avenue
درپیتسبورگ، در خیابان کانتن دارای شیب ۲۰٫۳ درجه در حدود ۳۷درصد می‌باشد که البته تنها در حدود ۶٫۵متر است ولی در این میان خیابان بالدوین ۳۵ درصد است که هنورهم به صورت رسمی‌شیب دارترین خیابان در جهان است.

Bradford Street

Bradford Street
در سانفرانسیسکو، خیابان برادفورد برنده شیب و پیچ بسیار تند روبه پایین است که از سایر جاده‌ها در منطقه بسیار شیب دارتر است که البته با مسافتی در حدود ۳۰ فوت دارای شیب ۴۰درصدی( ۲۱٫۸درجه) است.

Ffordd Pen Llech

Ffordd Pen Llech
این خیابان در ولز علی رغم کوتاه بودن یکی از شدیدترین شیب‌ها در خیابان‌های مسکونی در جهان را دارا است.

Valley Road

Valley Road
به گزارش خودروسازی، وسایل نقلیه باید دارای فناوری AWD برای راندن در چنین خیابانی باشد که در جزیره‌هاوایی واقع شده است که در برخی نقاط شیب آن به ۲۴٫۲ درجه(۴۵ درصد) می‌رسد که البته ما پیشنهاد می‌کنم برای ورزش و پیاده روی به این جاده بیاید تا فشار بیشتری بر پاهای شما وارد شود.
البته در کشور عزیزمان از این دست جاده‌ها کم نداریم که به عنوان مثال خیابان اصلی ولنجک که تاکنون چندین قربانی گرفته است از جمله این خیابان‌های احمقانه است.

کد خبر 34111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha