رویداد جام جهانی  2014 شرکت چری با موفقیت برگزار شد

پرشین خودرو: همزمان با جام جهانی فوتبال درخرداد ماه سال 93 حال انجام بود ، شرکت بین المللی چری موفق شد رویداد میزبانی از برندگان خوش شانس سفر به برزیل را با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش «پرشین خودرو»، این مهمانان ویژه شامل مشتریان خارجی چری ، کارکنان و خبرنگاران برجسته از 11 کشور: ایران، روسیه، اوکراین، پاراگوئه، کلمبیا، اکوادور، شیلی، آرژانتین، برزیل و چین بودند. در یک هفته بیش از 120نفر به عنوان مهمان شرکت چری در شهر سائو پائلو از کارخانه چری در برزیل  بازدید کردند و به تماشای مسابقات فوتبال در استادیوم پرداختند.

تجربه مهمانان در مسابقات پرشور در ورزشگاه

28 خرداد ماه شرکت کنندگان در این مراسم به هتل زیبای bourbon در شهر سائوپائلو رسیدند .بخشی از این رویداد با بحث داغ فوتبال بین مشتریان  برای مسابقه  تیم های اروگوئه – انگلیس و شیلی- هلند  شروع شد . از تاریخ 29 خرداد تا 2 تیر ماه  مهمانان در دو گروه به تماشای مسابقات پرشور و جذاب در استادیوم نشستند.

در سالهای اخیر، شرکت چری بین المللی اقدام به  فعالیتهای بازاریابی ورزشی در خارج از کشور (مانند فوتبال ) کرده است ، که این امر باعث به رسمیت شناختن هر چه بیشتر برند چری در خارج از کشور چین گردیده است .

شرکت چری بعنوان اسپانسر تیم ملی شیلی در مرحله مقدماتی 2013 جام جهانی برزیل بوده است .این شرکت از طریق زبان بین المللی فوتبال ، باعث  نفوذ نام تجاری چری و همچنین  شناخت بازار در خارج از کشور چین گردیده است.

اولین خودرو چری "ساخت برزیل" رونمایی شد

مهمانان شرکت چری از کارخانه مونتاژ چری در برزیل بازدید کردند و همچنین در اولین مراسم رونمایی خودرو جدید چری حضور پیدا کردند. این کارخانه در جنوب شرقی برزیل در 80 کیلومتری شهر سائو پائولو واقع شده است. شهر Jacarei یکی از  بازارهای بزرگ مصرف خودرو در برزیل می باشد که از شرایط مناسب حمل و نقل و سیستم  زنجیره ی صنعت خودرو برخوردار است.

چری این  شهر را بعنوان پایگاه توسعه فعالیتهایش درجنوب آمریکا انتخاب کرده است. چری برزیل بعنوان قطب صنعت با سرمایه گذاری 400 میلیون دلار و مساحت یک میلیون متر مربع  برنامه ریزی و ساخته شده است.

در آینده ی نزدیک، با تکمیل فاز 2 این شهرک صنعتی، تولید سالانه این کارخانه 150.000 دستگاه در سال خواهد رسید.

در روز رونمایی خودروی جدید در کارخانه چری برزیل، آقای Du Weiqiang  مدیر کل چری بین الملل و آقای Peng Jian مدیر عامل چری برزیل و آقای Lu Jiankang  مدیر فروش چری در برزیل از اولین خودرو ساخته شده با حضور مشتریان در برزیل رونمایی نمودند. در این رویداد برگزار شده بعضی نمایندگان چری، نمایندگان مشتریان و نمایندگان رسانه ها شخصا شاهد جهانی شدن شرکت چری بوده اند.

نتیجه خط تولید آزمایشی آنلاین در کارخانه چری برزیل اینطور نشان می دهد که این کارخانه وارد تولید رسمی در سه ماهه سوم سال خواهد شد و چری به سرعت سهم بازار اتومبیلهای محلی را بدست خواهد گرفت. مادامی که کارخانه برزیلی چری وارد تولید رسمی می شود، نقش چری در برزیل به طور اساسی تغییر خواهد کرد واین  کارخانه یک نقطه عطف بزرگ در پروسه چری بین المللی خواهد شد.

در حال حاضر چری پیشبرد جهانی شدن را  به شیوه ای همه جانبه و به تدریج با همکاری های عمیق در خارج از کشور خود از طریق بومی سازی محصولات، پرسنل و همکاری بکار برده است.

شرکت چری در مسیر جهانی کردن نام تجاری خود بطور پیوسته در مسیر پیشرفت قرار دارد.

کد خبر 34227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha