کد خبر 34824
۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
قیمت شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار+جدول

پرشین خودرو: علاقه شدید به خودروهای شاسی‌بلند کاری کرده که مشتریان آن خود را تافته جدا بافته بدانند. اما آیا با وجود این قیمت‌ها و این شرایط بازار باز هم علاقه شدید خواهد بود؟

به گزارش «پرشین خودرو»، انتخاب و خرید خودروی مناسب، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های شهرنشین در سراسر دنیا بوده، هست و خواهد بود.
 
دغدغه‌ای که با ورود برندها و کلاس‌های مختلف خودرو بیش‌ازپیش به چشم می‌آید. تا همین چند سال اخیر، انتخاب و خرید خودرو باوجود چند مدل بی‌کیفیت داخلی چندان کار دشواری نبود.

از طرف دیگر در آن سال‌ها پاترول یگانه خودروی شاسی‌بلند بود که گزینه دیگری برای انتخاب در دست مشتری قرار نمی‌داد.

بر اساس این گزارش، مشاهدات حاکی از آن است که تقاضا برای خرید خودروهای شاسی‌بلند روزبه‌روز در حال افزایش است.

علت آن است که خریداران این نوع خودروها بیش از آنکه به مشخصات فنی توجه داشته باشند، شیفته ظاهر و تمایز این خودروها از سایر هستند.

کلاس، راحتی در سفرهای کوهستانی، مقاوم در برابر تصادفات، جوان‌پسند بودن و ... از نمونه دلایلی است که باعث شده تا تقاضا برای خرید خودروهای شاسی‌بلند افزایش یابد.

اما با ورود انواع شاسی‌بلندها از سوزوکی بگیرید تا لندکروز، انتخاب در این بازار به‌مراتب دشوارتر شده است.

این در حالی است که به‌رغم افزایش تقاضا برای خودروهای شاسی‌بلند، خودروسازان داخلی هیچ‌گونه خودروی شاسی‌بلندی را تولید نکرده واردکنندگان سود ناشی از افزایش تقاضای برای خودروی شاسی‌بلند را به جیب می‌زنند.

به گزارش بازار خبر، در این بین با نگاهی به انواع قیمت‌های موجود در بازار درخواهیم یافت که اگرچه بیشتر ایرانی‌ها ذائقه خرید خودروی شاسی‌بلند را داشته، اما خرید این خودرو خصوصاً از نوع صفرش تنها برای معدودی امکان‌پذیر است.

با این حال هستند خودروهای دست چندمی که با کارکرد چند هزار قیمت پایین‌تری دارند.

 

 

 

کد خبر 34824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 1
    شما هم خیلی گران حساب کردی ها تو بازار ارزونتره