کد خبر 34872
۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

پرشین خودرو: اخبار جدید حاکی از این است که نازک‌ترین گوشی دنیا قرار است با قطر ۵ میلیمتر به زودی وارد عرصه رقابت شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، نازک بودن گوشی‌های تلفن همراه این روزها بازاری را برای رقابت بین کمپانی‌های سازنده به وجود آورده و حتی کمپانی‌هایی مثل اپل و سامسونگ در کنار قوی‌تر کردن تلفن‌های همراهشان به فکر نازک‌ترسازی آن نیز هستند.
اما قطر گوشی موسوم به Gionee GN9005 تنها ۵ میلی متر است که در مقابل iPhone 5S که ۷٫۶ میلی متر و Samsung Galaxy S5 که ۸٫۱ میلی متر قطر دارند عدد قابل توجهی است.
در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی باید گفت که نازک ترین گوشی جهان از یک صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰X1280 و از نوع AMOLED بهره می‌برد.
 


 

به گزارش ایسنا، این گوشی مجهز به یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته است. رم یک گیگابایتی این گوشی وظیفه انتقال اطلاعات از حافظه اصلی به پردازنه را برعهده دارد. به نظر می‌رسد این کمپانی چینی بیشتر تمرکز خود را روی قطر گوشی قرار داده چراکه سخت افزار این دستگاه چندان قدرتمند نیست. این موضوع را می‌توانیم با دمای دستگاه نیز مرتبط بدانیم.
وضوح دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده به علاوه Gionee GN9005 دارای دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی است. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲۰۵۰ میلی امپر ظرفیت دارد که با توجه به سخت افزار مورد استفاده می تواند حدودا ۵-۶ ساعت بی وقفه به کار خود ادامه دهد.
این گوشی هم اکنون در حال آزمایشات گوناگون است. قطر این گوشی را می‌توان از عواملی به حساب آورد که کاربران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

کد خبر 34872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha