کد خبر 35137
۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
واردات خودرو ویژه معلولان

پرشین خودرو: معاون توانبخشی بهزیستی کشور گفت: بزودی چهار هزار و 700 معلول شدید و خیلی شدید تحت پوشش این سازمان صاحب خودروهای مناسب سازی وارداتی می شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، یحیی سخنگویی» با بیان اینکه منعی برای این خودروهای وارداتی از سوی گمرک وجود ندارد، افزود: این تعداد خودروی وارداتی در مرحله شماره گذاری است که بزودی معلولان واجد الشرایط صاحب خودروهای مناسب سازی شده می شوند. وی واردات خودرو خارجی را گامی مهم در جهت رفع بخشی از نیاز معلولین واجد الشرایط دانست و گفت: درخواست معلولین واجد الشرایط برای دریافت خودرو به اداره گمرک فرستاده شده و نماینده ای نیز از سوی سازمان بهزیستی مسوول رسیدگی به امور آنها است. سخنگویی افزود:متقاضیان دریافت این خودروها براساس شاخصه هایی از جمله تحصیلات، شغل، داشتن گواهینامه و شدت معلولیت انتخاب شدند. وی در ادامه با اشاره به توزیع سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی گفت: کلیه معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن از حوزه توانبخشی مشمول این طرح شده اند. سخنگویی، با یادآوری اینکه فقط افراد مستمری بگیرمشمول دریافت سبد کالا نبودند، گفت: چهار میلیون و 500 هزار نفر برای دریافت سبد کالا ثبت نام کرده بودند که تعداد زیادی از آنها سالمندان و کسانی هستند که از سازمان مستمری دریافت نمی کنند. وی به ایرنا گفت: افراد واجدالشرایطی که سبد کالا دریافت نکرده اند می توانند به ادارات بهزیستی محل زندگی خود مراجعه و تقاضای دریافت سبد کالا کنند.
کد خبر 35137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرج زاده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    ضمن عرض سلام لطفا\" خودروها را خودتون مراحل گمرکی اش را انجام بدهید تا بدست ما برسد و عمری را سباسگزار شما باشیم برای ما سخته که اقدامات و پیگیریهای مربوطه را انجام بدهیم. و مجبوریم که امتیاز خود را بفروشیم زیرا واقعا\" پیگیریهای دریافت خودرو برای ما معلولین امکان پذیر نیست با تشکر