کد خبر 35201
۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
نسل جدید پرچمدار لندرور+تصاویر

پرشین خودرو: دیگر کم کم دیدن تصاویر جاسوسی لندرور دیسکاوری 2015 برای ما در حال تبدیل شدن به آرزو بود که این شرکت کار را برای ما آسان تر کرده و تصاویر رسمی و البته پوشیده نسل بعدی پرچمدار خود یعنی دیسکاوری اسپرت 2015 را منتشر نموده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، دیسکاوری اسپرت دارای بسیاری از ویژگی‌های مدل دیسکاوری Vision concept است که در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۴ به نمایش درامد و دارای خطوط بدنه اسپرت است که البته به طور طبیعی دارای یک نگاه محافظه کارانه با روف لاین شیب دار استاندارد نیز است.

Discovery Sport1
قابل توجه ترین کشف از این تصاویر پنهان شده ظرفیت پنج نفره یا هفت نفره دیسکاوری اسپرت است که با یک ردیف سوم ظرفیت خودرو به هفت نفر افزایش می‌یابد که در یک تصویر جداگانه شاهد کرسی سوم هستیم که البته همه این موارد را یکی از مدیران ارشد خودروساز بریتانیایی به خوبی توضیح داده است.

Discovery Sport3
به گزارش خودروسازی، جری مک گاورن مدیر ارشد طراحی لندرور در این مورد می‌گوید:” همانطور که از تصاویر کشف خواهید کرد دیسکاوری اسپرت دارای یک ویژگی اختیاری ۲٫۵ صندلی خواهد بود که امکان ارایه یک فضای بار بزرگ و صندلی قابل تنظیم را برای صاحب خودرو امکان پذیر می‌کند در حالی که هنوز هم جمع و جورتر از شاسی بلندهای سنتی پنج سرنشین است”.
ما هنوز هم نمی‌دانیم که در زیر هود چه چیزی انتظار ما را خواهد کشید ولی به احتمال فراوان موتور جدید Ingenium که لندرور اعلام کرده با همکاری با جگوار که در سدان کوچک جدیدش با نام XE بکار خواهد گرفت استفاده کرده است که هم می‌تواند دارای سوخت بنزین و هم سوخت دیزلی باشد که در یک ساختار بدنه آلومنیومی‌برای سبکی هر چه بیشتر شکل خواهد گرفت.
لندرور دیسکاوری ۲۰۱۵ اسپرت در کارخانه Halewood در انگلستان تولید خواهد شد.

DISCOVERY
انتظار می‌رود که نسل جدید پرچم دار لندرور برای فروش در سال آینده آماده باشد که بدین ترتیب در نمایشگاه خودرو لس انجلس در ماه نوامبر باید منتظر رونمایی رسمی‌از این خودرو باشیم.

کد خبر 35201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha