گزارش بازنگری قیمت خودرو ۲۲ مرداد آماده نمی‌شود

پرشین خودرو: رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به اطلاعات مورد نیاز خود از شرکت های خودروساز دست پیدا کنیم، گفت: این موضوع باعث شده تا به احتمال زیاد ۲۲ مرداد نتایج بازنگری قیمت خودرو اعلام نشود.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی علیلو با اشاره به اینکه تعطیلات تابستانی مجلس باعث شده تا روند بررسی بازنگری قیمت خودرو با کندی همراه شود، اظهارداشت: برای بازنگری قیمت خودرو نیازمند دریافت برخی از اطلاعات از خودروسازان هستیم که تعطیلات باعث شده تا نتوانیم در زمان مقرر این موضوع را تعیین تکلیف کنیم. وی با بیان این مطلب که کمیسیون صنایع در اسرع وقت موضوع قیمت خودرو را تعیین تکلیف خواهد کرد، افزد: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم به اطلاعات مورد نیاز خود از شرکت های خودروسازان دست پیدا کنیم. البته به اعتقاد بنده خودروسازان خود بر افزایش قیمت خودرو تأکید دارند که همین موضوع روند بررسی بازنگری قیمت خودرو را با کندی روبه رو کرده است. این عضو کمیسیون صنایع اضافه کرد: در مجموع عدم دریافت اطلاعات از خودروسازان باعث شده تا به احتمال زیاد 22 مرداد نتایج بازنگری قیمت خودرو اعلام نشود. به گزارش تسنیم، پیش از این علیلو با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود تعطیلات تابستانی مجلس جلسات بازنگری قیمت خودرو با اعضای شورای رقابت برگزار می‌شود،گفته بود: کارگروه ویژه قیمت خودرو متشکل از سه نماینده از کمیسیون صنایع مجلس و کارشناسان شورای رقابت تصمیمی بر بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو ندارد؛ بلکه هدف بازنگری قیمت‌های خودرو است. رئیس هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود: با همکاری بخش‌های مربوطه نتایج بازنگری قیمت خودرو را تا 22 مردادماه اعلام خواهیم کرد.
کد خبر 35379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عاقل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    4 1
    خیلی باید ساده باشیم حرف این مجلسی هارو باور کنیم که میخوان خودرو رو برای ما ارزون کنن همین اقایون دارن به دولت فشار میارن یارانه 45500تومنی رو از مرداد کم کم قطع کنن
  • حسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    شما که می گفتید اطلاعات دقیقی از گزارش تحقیق و تفحص داریم
  • سهیل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    تا اول مهر طول می کشد تا تب سفر بخوابد بعد هم خیلی کم بشود 200 تومن تخفیف می دهند . این اقتصاد مقاومتی هم عجب ترفند هایی داره ها !!! حقیقت را بگویید : آقا تولید نداریم تحریم هستیم نخرید تا ببینیم در مذاکرات چه خوابی برایمان دیده اند .
  • حسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    همش حرفه !!!!!!!!!!!!!!!! اگه دلشون واسه مردم میسوخت هواپیما آشغال ایرانی - اکراینی به خورد ملت نمیدن !!!! بعد بگن تحریم کاغذ پاره اس!!!!
  • ایرانی بد بخت تر از افغانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام. چرا شورای رفاقت تکلیف مردم را روشن نمیکنه؟ اینها که با خودروسازها رفیقند