کد خبر 36212
۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
تویوتا کمری با چهره ای جدید+عکس

پرشین خودرو: از ابتدای ورود خودروهای خارجی به کشور تویوتا کمری جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خودرو در ایران داشت. به طوری که هنوز هم از تمامی نمونه های تولید شده این خودرو ژاپنی در خیابان های شهرهای مختلف وجود دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تویوتا کمری به دلیل ویژگی های خاص خود همواره یکی از محبوب ترین مدل های شرکت تویوتا در سرتاسر جهان بوده است. این شرکت ژاپنی نیز که به خوبی این موضوع را درک کرده، زمان و انرژی زیادی برای هرچه خاص تر و به روز بودن این خودرو انجام می دهد.

به تازگی نیز چهره جدید این خودرو (فیس لیفت) برای هوادارانش رونمایی شد. چهره ای که تفاوت‌های گسترده‌ ای در مقایسه به مدل های قبلی داشته است.

در جلو از چراغ‌های LED مخصوص روز استفاده شده و ورودی هوای نسبتا بزرگی در وسط نمای جلو بکار رفته است. دو مه‌شکن در پایین زاویه‌های سپر قرار گرفته‌اند و کاملاً مشخص است که طرح سپر عقب نیز تغییر کرده است.
اما در داخل کابین تغییراتی زیادی انجام نشده و کمی در طرح غربیلک فرمان بازنگری شده است. همچنین چند تغییر کوچک در کنسول میانی نیز به چشم می‌خورد.
به گزارش بازار خبر، در مورد پیشرانه‌های بکار رفته در فیس‌لیفت جدید کمری اطلاعاتی منتشر نشده و لذا باید انتظار داشته باشیم که همان پیشرانه‌های کنونی یعنی 4 سیلندر 2.5 لیتری و 6 سیلندر 3.5 لیتری روی آن نصب شوند.
سیر تکامل تویوتا کمری در سال های اخیر:










 

کد خبر 36212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha